۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

صلاحي:صفايي مي خواهد با فروش زمين پيام را اداره كند

مديرعامل سابق باشگاه پيام گفت: به دليل مشكلات مالي صفايي با فروش زمين 27 هزار متري مي‌خواهد باشگاه پيام را اداره كند.
علي صلاحي در گفت‌وگو با باشگاه خبري فارس "توانا "، در حاشيه هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها در خصوص شرايط تيم فوتبال پيام اظهار داشت: هم‌اكنون با مديرعامل جديد شرايط پيام شرايط بسيار خوبي دارد و عباس چمنيان تيم بسيار جوان و با انگيزه‌اي ‌را بسته است، اگر چه مانند 3 گذشته گذشته اين باشگاه با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي‌كند. سال گذشته نيز من يادآور شدم كه با برطرف نشدن مشكلات مالي نمي‌توانيم به ليگ برتر صعود كنيم، اما اميدوارم امسال مسائل مالي حل شود و بتوانيم به ليگ برتر راه يابيم.
مديرعامل سابق پيام يادآور شد: در مشهد 2 اشكال اساسي وجود دارد؛ يكي اينكه باشگاه پيام و ابومسلم توسط بخش خصوصي اداره مي‌شود و رقابت با دولتي بسيار ناعادلانه است. هم‌چنين در گذشته متولياي اين استان با فوتبال آشنا نبودند. به‌طور مثال محمدي‌زاده، استاندار سابق مشهد حتي راه ورزشگاه را هم نمي‌دانستند، اما هم‌اكنون صلاحي ورزشي است و مي‌توان با توجه به اين شرايط اميدوار باشيم تا پيام به ليگ برتر راه يابد.
صلاحي در مورد مديرعامل باشگاه پيام خاطرنشان كرد: با شناختي كه وضعيت مالي صفايي دارم او پولي براي خرج باشگاه ندارد و قصد دارد با فروش زمين 27 هزار متري مخارج باشگاه را به دست آورد.
وي درباره درخواست مسئولان 2 باشگاه پيام و ابومسلم براي بازي در ورزشگاه تختي عنوان كرد: ورزشگاه ثامن از لحاظ امكانات بسيار مناسب است و كسي كه به دنبال فوتبال بازي كردن باشد اين ورزشگاه بسيار مناسب است، اما مسئولان اين 2 باشگاه به فكر تماشاگر هستند و مي‌خواهند با برگزاري بازي در ورزشگاه تختي تماشاگران بيشتري بيايند.
=
محمدجان حرفات رو تاييد مي كنم مثل هميشه
اخرين خبرها حاكي از اينه كه بازي پنج شنبه پيام با شهرداري بندرعباس تو تختي برگزار مي شه

هیچ نظری موجود نیست: