۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

صفايي:در تختي بازي مي كنيم/فرماندار:در ثامن بازي مي كنند!

مدیرعامل باشگاه پیام خراسان از موافقت استاندار خراسان رضوی با انتقال بازی‌های تیم‌های خراسانی لیگ آزادگان به ورزشگاه تختی خبر داد.
محمود صفایی امروز اظهار داشت: پس از انتقال بازی‌های تیم پیام از ورزشگاه تختی به ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) ما مراتب اعتراض خود را در این باره و عواقب آن كه گریبان باشگاه را می‌گیرد، به استاندار اعلام كردیم.
مدیرعامل باشگاه پیام خراسان ادامه داد: در جلسه‌ای كه با استاندار داشتیم توافق شد كه بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار شود و امروز نیز نامه‌ای به فرمانداری مشهد مقدس و شورای تامین استان ارسال می‌شود تا مراتب دستور استاندار نسبت به انتقال بازی‌ها اعلام شود.
مدیرعامل باشگاه پیام خراسان درباره پیامدهای عدم انتقال بازی‌های پیام و ابومسلم به ورزشگاه تختی اظهار داشت: ...در هر صورت اگر این انتقال صورت نگیرد به دلیل فاصله زیاد ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) از شهر، تعداد محدودی تماشاگر برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه می‌آیند و در هفته‌های آینده هم كه هوا رو به سردی است، قطعا این تعداد كمتر می‌شود كه این اصلا به نفع فوتبال استان نیست.
مدیرعامل باشگاه پیام خراسان در پایان از احتمال فراوان انتقال بازی‌ها تا انتهای این هفته به ورزشگاه تختی تختی خبر داد.
=
فرماندار مشهد گفت: با توجه به شرایط مكانی ورزشگاه تختی در مشهد انتقال بازی‌ها به این ورزشگاه بعید است.
حسن موحدیان امروزبا بیان این مطلب اظهار داشت: ورزشگاه تختی زمانی خارج از بافت شهر مشهد بود و به همین دلیل انجام بازی‌ها در آن مشكلی در زندگی مردم به وجود نمی‌آمد، اما در حال حاضر این ورزشگاه در مركز شهر قرار دارد و برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر یا لیگ آزادگان در آن باعث ترافیك شدید می‌شود.
فرماندار مشهد ادامه داد: در شرایط عادی نیز همواره در اطراف ورزشگاه تختی مشكل ترافیكی و عبور و مرور وجود دارد و پس از برگزاری بازی‌ها عموما آنجا مشكلاتی برای شهروندان و ساكنان منطقه ایجاد می‌شود. ...
فرماندار مشهد با تاكید بر اینكه برای انجام بازی‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) تمهیدات لازم برای انتقال و رفاه تماشاچیان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: در حال حاضر با همكاری سایر نهادهای خدماتی و امنیتی استان، سرویس‌دهی لازم به تماشاگران بازی‌های فوتبال در ورزشگاه ثامن، از چند نقطه در مشهد انجام می‌شود و مشكلی برای انتقال هواداران نیست.
فرماندار مشهد با اشاره به دستور مساعدت استاندار خراسان رضوی برای انتقال بازی‌ها از ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) به ورزشگاه تختی، تأكید كرد: انتقال بازی‌ها باید در دستور كار شورای تامین استان قرار گیرد و چند دستگاه از جمله سازمان ترافیك، راهنمایی و رانندگی و ... نظرشان را در این رابطه اعلام كنند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.
موحدیان از تصمیم‌گیری درباره انتقال بازی‌ها در 10 روز آینده خبر داد.
=
واقعا خيلي جالبه كه يهويي مسئولان دلسوز دلشون به حال مردم سوخته و نگران ترافيك شهر شدن!
من كه بعيد مي دونم مشكل از اين باشه
همون هفته اول مقابل اتكا هم نمي ذاشتن مردم برن پشت جايگاه بشينن مي گفتن زيرش دارن مي كنن!!!!حالا چجوري يهويي قضيه شده ترافيك شهر؟؟؟
خيلي قضيه عجيبيه

۱ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرود به عاشقان پیام
به نظر من باید از شرایط میزبانی به نحو مطلوب نمایندهای استان استفاده کنندیکی ازاین شرایط تماشاگر هستش در فصل پیش وقتی بازیهای پیام به ثامن منتقل شدعملا حمایت تماشاگررو از دست داد دراون هفته های حساس که شانس پلی اف رو داشت دراین فصل هم شاهدبودیم که از بازی ابومسلم وایران جوان فقط 50نفر استقبال کردندهر چند که زمین تختی خیلی خرابه ولی بازیها اونجا انجام بشه بهتره
ولی شهری با3/5میلیون جمعیت به خدا خجالت داره که استادیوم خالی باشه حالا بازی می خواد هر کجا که باشه
به امید پیروزی تیم پیام در جام حذفی ولیگ وسرفرازی فوتبال خراسان