۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

فردا ثامن به احترام پيام سبزپوش مي شود

پيام خراسان-همياري اراك
فردا در چارچوب رقابت هاي ليگ دسته اول كشور سبزپوشان خراساني ميزبان اراكي هاي هميشه مدعي خواهند بود.
اين ديدار فردا ساعت14:30عصر در ورزشگاه ثامن برگزار مي شود.
اما شرايط دوتيم در حال حاضر را بررسي مي كنيم
پيام خراسان تيمي كه به طور تمام قد در حد يك مدعي وارد رقابت ها شد.انها با سه گل اتكا گلستان را درهم كوبيدند.اما در بازي بعدي خود در تهران نتوانستند از پس كاوه تهران بربيايند،البته گفتنيست كه ان ديدار به نوعي اولين ديدار خارج از خانه برخي جوانان پيام بود و استرس خاصي را براي انها داشته و فراتر از اين بازهم پيامي ها حداقل لايق شكست نبوده اند و با خوردن گل پنالتي و گل نشدن چند تيركي به كه دروازه كاوه اي ها كوبيدند اين شكست را متحمل شدند.
پيامي ها در جام حذفي نيز بسيار خوب ظاهر شدند و با 5گل بهترين تيم قم را در قم در هم كوبيدند و پس از ان در تبريز تيم حكمتي را با سه گل شكست دادند اما پس از ان به دليل برخي مشكلات از ادامه رقابت ها انصراف دادند و فرصت خوب يك بازي تداركاتي با يك تيم ليگ برتري را از دست دادند.
به گفته چمنيان سرمربي پيام اين تيم همكنون در امادگي كامل قراردارند و اماده شكست اراكي ها در مشهد هستند ولي تنها مسئله اي كه كارنامه پيام را تيره مي نمايند اوضاع مالي اين تيم است.
هيچ يك از پيامي ها تاكنون يك ريال هم از باشگاه دريافت نكردند و اين يعني بدترين ضربه به تيم جوان پيام
در ان سوي ميدان همياري اراك تيم كاملا اماده و هميشه مدعي نمي خواهد از مشهد دست خالي برگردد.
انها تا به اينجا رقابت ها نيز نتايج درخورتوجهي كسب كرده اند و در هفته اول توانسته اند تيم كاوه را مغلوب خود كنند و در بازي دوم نيز موفق به متوقف كردن شهرداري بندرعباس شده اند.
به هرحال تيم هاي اراكي از همواره از نظر فيزيكي تيم هاي قابل ستايشي بوده اند و قطعا به سادگي نتيجه را به پيام واگذار نخواهند كرد.
فردا همچنين چند بازي مهم ديگر نيز در ليگ دسته اول برگزار مي شود كه در مهمترين انها دوتيم مدعي گروه اول يعني تربيت يزد و داماش گيلان رودرروي يكديگر قرار خواهند گرفت و با اين وجود اين بهترين فرصت براي پيام است كه خود را به صدر جدول نزديك تر كند.
داماش گيلان-تربيت يزد
مقاومت سپاسي-شهرداري ياسوج
مس رفسنجان-الومينيوم هرمزگان

هیچ نظری موجود نیست: