۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

پيام خراسان1-همياري اراك1/تساوي تلخ

عصر ديروز در ورزشگاه ثامن دو تيم پيام خراسان و همياري اراك از سري رقابت هاي ليگ ازادگان هفته سوم در مقابل يكديگر صف ارايي كردند كه در پايان همياري اراك توانست ميزبانش پيام خراسان را متوقف كند.
در اغاز كار دوتيم يكديگر را محك مي زدند و خطر خاصي روي دروازه ها حادث نشد.
اما به تدريج پيام سوار بر بازي شد و حملات پردامنه اي را روي دروازه اراكي ها طراحي كرد و از اين بابت به موقعيت هاي بسيار خوبي هم دست يافت اما با بي دقتي بازيكنانش اين موقعيت ها هيچ يك تبديل به گل نشد تا اينكه در دقيقه چهلم روي يك شوت از راه دور توسط بازيكنان همياري با اشتباه دروازه بان توپ وارد دروازه پيام شد تا پيامي ها روحيه خود را از دست بدهند.
بازي در نيمه اول به اين شرايط به پايان رسيد.
در نيمه دوم درحال كه انتظار مي رفت پيام طوفاني كار را اغاز كند بر عكس تيم همياري مدام روي توپ هاي پشت مدافعين صاحب موقعيت مي شد كه يكي از انها را به چارچوب نيز زدند كه با خوش اقبالي به سر هوشيار برخورد كرد و راهي كرنر شد.
در همين زمان چمنيان با دو تعويض شرايط را عوض كرد و با امدن سلمان زحمت كش و شعيب اخوندي پيام جان تازه اي گرفت و سوار بر بازي شد.
از اين دقايق پيام از جناحين خطرات بسياري را روي دروازه همياري خلق كرد كه به واسطه يكي از انها سلمان زحمت كش توانست دروازه همياري را باز كند و كار را به تساوي بكشاند.
پس از ان نيز با وجود اينكه تصور مي شد پيام چندين گل ديگر را به همياري بزند اما باز پيام ايستا بازي كرد و همياري با پرس شديد ميانه ميدان اجازه بازيسازي را به پيامي ها نداد و پيامي ها به ناچار رو به توپ هاي مستقيم اوردند كه در اين امر ناموفق بودند چراكه بازيكن بلند قد و سرزني كه بتواند در نوك پيكان خط حمله پيام اين توپ ها را دريافت كند وجود نداشت و تمامي توپ ها توسط ياران همياري دفع مي شد،بعلاوه در اين دقايق ياران همياري به شدت وقت كشي مي كردند و داور نيز به اين مسايل بي توجه بود.
در نهايت در دقايق پاياني داريوش رضاييان مهاجم سرزن پيام و به نوعي تنها مهاجم نوك حال حاضر پيام وارد ميدان شد اما نتوانست كار خاصي را صورت دهد و توپ هاي بلند همچنان بي ثمر مي ماند،البته واقعا رضاييان وقت چنداني هم براي بروز دادن توانايي هايش نداشت و خيلي دير به ميدان امد.در نهايت بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.
=
در حاشيه:
در اقدامي قابل توجه و شايسته ستايش از سوي شوراي تامين خراسان رضوي درهاي ورزشگاه به روي تماشاگران بسته بود و هركسي كه داخل ورزشگاه شد از روي درهاي ورزشگاه وارد شده بود!
تا مشخص گردد كه چرا اقايان بازي هاي پيام را به ثامن اورده اند
تا مشخص شود كه اقايان مسئول فقط بلدند مقابل دوربين ها و در مصاحبه ها فقط زر بزنند و دم از ورزشي بودن بزنند
به راستي اين اقاي استاندار كه با مصاحبه هايش همه را گول زد ورزشي است و به اين همه نامه اي كه هواداران پيام و ابومسلم به وي نوشتند و مكاتبه هايي كه به وي شد حتي جوابي هم نداد؟!

۲ نظر:

هواداران فوتبالدوست اراکی گفت...

به امید موفقیت هر دو تیم در آینده

محمد گفت...

سلام ودرود به عاشقان پیام
درکل بایدبا هواداران بااحترام بشتر وحداکثر امکانات داده شود ولی اینده ای دراین نوع فوتبال وجود نداره
وودرحال نا بودی هست
مسولین زمانی حمایت خودشونو نشون دادند که با سقوط ابومسلم به دنبال سهمیه برای استان بودنددرلیگ برتر(راه اهن .نفت تهران) واین یعنی ابومسلم وپیام هیچ ارزشی ندارند
شبکه خراسانی که نام استان رو یدک میکشه بازیها نمایندگان استان رو پخش نمیکنه پس هوداران این تیمها در شهرستانهای خراسان چطور با تیمهای محبوب خود وبازیکنان تیم ارتباط داشته باشند وقدرت وضعفهای تیمهای خود راببیند عکس این موضع دراستان اذربایجان شرقی دیده می شود باداشتن دو تیم در لیگ برترباز یهای لیگ بک نیز پخش می شود(تیم فولادگستر رو از همین حالا لیگ برتری بدونید هر چند که هنوز اول فصله)
به طور یقین هوداران پر شوری در شهرشتانهای خراسان از این دو تیم حمایت می کنندولی به علت دوری وگرفتاریهای شغلی نمی توانند به ورزشگاها بیایند
در کل اگه می خواهیم نمایندهای در لیگ برتر داشته باشیم باید به طور همه جانبه حمایت بشه
اینقدر گفتیم ونوشتیم به امیدروزهای خوب ولی معلوم نیست کی فوتبال استان ما سر وسامانی خواهدگرفت