۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

فقط مي شود جلوي خود را گرفت

سرمربي پيام خراسان:دست پر از تهران برمي‌گرديم
مشكلات مالي حل نشود، حتي تصور صعود هم بي‌جاست
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: اگر مشكلات مالي پيام حل نشود، حتي تصور صعود هم بي‌جاست.
عباس چمنيان افزود: صفايي، مالک تيم شنبه شب جلسه‌اي را با استاندار داشت و او قول مساعد داد كه به زودي مشكلات مالي تيم حل خواهد شد و بايد ديد كه چه تصميمي گرفته مي‌شود اما هنوز مشكلات مالي پابرجا بوده و بحث زمين باشگاه همچنان بلاتكليف است.
وي با بيان اينكه براي صعود كردن به ليگ برتر بايد همه‌ شرايط فراهم شود، افزود: اگر بخواهند پيام صعود كند، بايد از تيم حمايت شود و مشكلات مالي به حداقل برسد. مردم و مسوولان نبايد فراموش كنند كه پيام با حداقل هزينه بسته شده است و سقف قرارداد بازيكنان پيام خيلي پايين است و اين مبلغ در مقايسه با ساير تيم‌هاي ليگ دسته يك 80 - 70 درصد پايين‌تر است.
چمنيان ادامه داد: تامين اين حداقل، كمترين توقعي است كه مجموعه‌ كادر فني و بازيكنان انتظار دارند و اگر اين شرايط فراهم نشود و مشكلات مالي باقي ماند، نبايد انتظار صعود داشته باشيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام با اشاره به اينكه تاكنون هيچ يك از بازيكنان و كادر فني، ريالي از مطالباتشان را دريافت نكرده‌اند، خاطرنشان كرد: حتي بازيكنان سال قبل پيام هم مطالبات سال قبل خود را دريافت نكرده‌اند. استاني كه اين همه پتانسيل و استعداد دارد چرا بايد دو تيم فوتبال آن يعني ابومسلم و پيام با مشكلات مالي روبه رو باشد. البته مشكلات مالي ابومسلم حل شده و هم اكنون هم 30 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنانشان پرداخت شده است.
وي ادامه داد: فكر مي‌كنم مشكلات مالي امور جاري ابومسلم حل شده است اما پيام همچنان با اين مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كند و اين مساله كار را براي ادامه مسابقات خيلي سخت مي‌كند. سعي كرده‌ايم تا بچه‌ها را كمتر درگير مسايل و مشكلات حاشيه‌اي و مالي تيم كنيم و بازيکنان فقط روي بازي‌ها تمركز كنند.
چمنيان در خصوص وضعيت تيم پيام براي بازي با كاوه تهران تصريح كرد: تيم شرايط خوبي دارد، بعد از دو پيروزي كه كسب شد، بازيكنان خيلي با انگيزه تلاش مي‌كنند و براي بازي با كاوه تهران و كسب سه امتياز بازي آماده‌ايم چرا كه نمي‌خواهيم صدر جدول را از دست دهيم.
وي با بيان اينكه با شناختي كه از تيم کاوه و توان بازيكنمان داريم دست پر برخواهيم گشت، عنوان كرد: كاوه بازيكنان خوبي دارد و هفته‌ي اول را نتيجه نگرفتند كه به نظر من به دليل عدم هماهنگي تيمشان بود. در اين يكي دو هفته قطعا نقاط ضعفشان را كمتر كردند اما دور از دسترس ما نيستند و تمام تلاشمان اين است كه با پيروزي برگرديم.
چمنيان در خصوص مصدومان ومحرومان اين ديدار خاطرنشان كرد: براي بازي با كاوه محرومي نداريم ولي رضا آفيت‌طلب مصدوم است و به اين بازي نمي‌رسد.
سرمربي تيم فوتبال پيام با اشاره به اين موضوع كه بازي در جام حذفي باعث افزايش اعتماد به نفس و هماهنگي تيم شده است، تصريح کرد: تيم قهرمان قم، تيم خوب و دونده‌اي بود و خوشبختانه ما توانستيم در اين بازي به يك وحدت تاکتيکي و انسجام تيمي خوب برسيم و بازيكنانمان از نظر كار گروهي بازي خوبي را به نمايش گذاشتند.
=
واقعا چي مي شه گفت به يه مشت ادم مزخرف و بيخود؟
فوتبال خراسان داره خودكشي مي كنه

۱ نظر:

محمد گفت...

درود به عاشقان فوتبال خراسان که در صبر وعشق به استان خود نمونه اند
یک خبر از نمایندهای استان بیستم وبیست ویکم در کمیته انظباطی جلسه باحضورشاکیان دوتیم برگزار خواهدشد.
حمایت کمی از سوی سیمای خراسان اازتیمهای استان میشودحتی دریغ از یک گزارش و روزنامه خراسان بدتراز شبکه استانی ومسئولین هم مثل همیشه در خواب همه این بی توجه ی مربوط به خودمون است(االبته عدهای ازمردم)ماباید اینقدر تیمهای استان برای مردم باارزش باشند که اینجورمصیبت هانکشیم دراستان ما بازی نمایندهای استان پخش نمیشود نه رروزنامه به ان اعتراض میکندونه وبلاگ وشخصی درست همین اتفاق در استان مازندران افتاد وچه سروصدای به پاکرد پس اگر ما می خواهیم نماینده ای یا نمایندگانی در لیگ برتر دادشته باشیم باید خود مردم خواسته باشند و دست از سر تیمهای سرخابی پایتخت بر دارند چون انها نام تهران را یدک میکشند نه خراسان باید نام ابومسلم وپیام همیشه سر زبانها باشد
ودر اخر صحبتم باکسانی هست که از این وبلاگ بازدید می کنند ولی نظر نمیدن نظر هرهودار باعث دلگرمی نویسنده وبلاگ ودیگر هواداران میشود به امید روزهای خوب برای فوتبال خراسان