۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

تصميمات احمقانه همچنان ادامه دارد........./پيام از يك بازي تداركاتي مقابل يك تيم ليگ برتري محروم شد

تيم فوتبال پيام خراسان از ادامه رقابت هاي جام حذفي انصراف داد!
تيم پيام كه قرار بود روز 4شنبه در بوشهر مقابل تيم شاهين اين شهر قرار بگيرد به يك باره از ادامه حضور در اين رقابت ها انصراف داد.
گفتني است اين اتفاق در حالي روي مي دهد كه پيامي به دلايل مشابه پيش از فصل بازي هاي تداركاتي با تيم هاي پرسپوليس تهران و سايپاي كرج را نيز از دست داده بودند.
=
انصراف تيم فوتبال پيام خراسان از مسابقات جام حذفي؛
عباس چمنيان:تصميم آقايان بود و ما نيز تابع تصميمات باشگاه هستيم
تيم فوتبال پيام خراسان رضوي از مسابقات جام حذفي انصراف داد.
عباس چمنيان، سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در گفت‌و‌گو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، با تاييد اين خبر ادامه داد: اپيدمي انصراف به پيام هم خورد و صفايي مالك و مديرعامل باشگاه در جلسه كميته انضباطي ديروز اعلام انصراف كرد.
وي افزود: ديروز همزمان تيم مقاومت سپاسي شيراز و صنعت نفت آبادان نيز از اين جام انصراف دادند.
وي در خصوص دليل انصراف پيام از جام شگفتي‌ها گفت: من دليلش را نمي‌دانم، تا ساعت شش و هفت بعدازظهر ديروز بنا بر رفتن بود كه ديشب اين خبر را شنيدم، ديروز تلفن صفايي خاموش بود و تا اين لحظه موفق به تماس با او نشده‌ام.
چمنيان اظهار داشت: فكر مي‌كنم دليل صفايي براي انصراف تمركز بيشتر روي مسابقات ليگ باشد، اما بهترين كسي كه مي‌تواند دليل اين كار را بگويد مالك و مديرعامل پيام است.
سرمربي تيم پيام به آمادگي تيمش اشاره كرد و گفت: بچه‌ها از لحاظ فني بسيار آماده بودند و مطمئن بوديم كه بازي خوبي در مقابل شاهين بوشهر خواهيم داشت ولي اين تصميم آقايان بود و ما نيز تابع تصميمات باشگاه هستيم.
=
چمنيان: مخالف انصراف پيام از جام حذفي بودم
سرمربي تيم فوتبال پيام مشهد گفت: از لحاظ فني آمادگي حضور در جام حذفي را داشتيم و مخالف انصراف بودم، اما در هر صورت تابع تصميم مسئولان باشگاه هستم.
عباس چمنيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبري فارس «توانا»، درخصوص علت انصراف پيام مشهد از جام حذفي اظهار داشت: بيشتر تيم‌ها از مسابقات جام حذفي انصراف دادند و پيام نيز مشمول اين موضوع شد. قرار بود تا روز گذشته به بوشهر سفر كنيم، اما صفايي، مديرعامل باشگاه پس از جلسه كميته انضباطي و صحبت با مسئولان فدراسيون به اين نتيجه رسيد تا پيام از جام حذفي انصراف دهد. وي ادامه داد: ما از لحاظ فني براي حضور در بازي‌هاي جام حذفي آمادگي كامل داشتيم و اين رقابت‌ها مي‌توانست محك خوبي براي بازيكنان پيام باشد. ما دو بازي در جام حذفي به برتري دست يافتيم و مطمئن بوديم كه در بازي برابر شاهين نيز حريف آساني براي اين تيم نخواهيم بود. سرمربي پيام خاطرنشان كرد: با هدف بازي برابر تيم‌هاي ليگ برتري در جام حذفي حاضر شديم و مي‌دانيم كه رقابت با اين تيم‌ها عيار بازيكنان را ثابت مي‌كند. وي افزود: من مخالف انصراف پيام از اين رقابت‌ها بودم اما در هر صورت تابع تصميم مسئولان باشگاه هستيم و تلاش مي‌كنيم در اين مدت با برگزاري ديدار دوستانه بتوانيم بازيكنان را در مرز آمادگي قرار دهيم. چمنيان در مورد تعليق باشگاه پيام عنوان كرد: استاندار مشهد قول كمك در اوايل آبان‌ماه را داده است و اميدوارم اين امر محقق شود تا مشكلات پيام برطرف شود. تيم شاهين بوشهر با انصراف پيام به مرحله بعدي رقابت‌هاي جام حذفي راه يافت و در اين مرحله با برنده ديدار تيم‌هاي استقلال و پاس رقابت خواهد كرد.

۳ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرود به عاشقان پیام
به نظر من تنها یک دلیل داشت این کار صفائی واون هزینه نکردن برای باشگاه مطمئن هستم اگه استانداری به تیم کمک نکنه تیم رو واگذار خواهد کرد
هیف شد موقیت خوبی برای بازیکنان تیم بود تا تجربه خوبی کسب کنند
واقعا برای مسئولین استان متاسفم که میگذارند اینجورادم ها تیم داری کنند
درسته که گفتن فوتبال خصوصی اما نه به این شکل
به امید روزی که ادمهای مثل صفائی درفوتبال استان نباشند

شریعتی گفت...

اتاق چت دسته یک »جام آزادگان به منظور مناظره وگرد هم آیی وبلاگ نویسان و هواداران تیمها راه اندازی شد هر شب9.30-12
http://daste1.blogfa.com

علی طایی گفت...

سلام من مدیر سایت هواداران همیاری اراک هستم خواستم سری بزنم و سلامی داده باشم
اگر مایل به تبادل لینک بودی یه اطلاعی بهمون بده داداش


یه ایران ........................... یه مرکزی ........................... یه اراک