۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

فقط از استاندار مردمي و ورزش دوستمان بابت تقديم همچين مالكي به خراساني ها تشكر مي كنيم!!!

با اين که تيم فوتبال پيام خراسان در رقابت‌هاي جام حذفي موفق شده بود با شکست دادن دو رغيب خود به مرحله يک شانزدهم نهايي اين رقابت‌ها صعود نمايد و قرار بود به مصاف تيم شاهين بوشهر برود، در اقدامي عجيب از ادامه اين رقابت‌ها کناره‌گيري کرد تا از ادامه اين بازي‌ها باز بماند.
محمود صفايي مالک و مديرعامل باشگاه پيام درخصوص کناره‌گيري اين تيم از ادامه رقابت‌هاي جام حذفي به خراسان گفت: «تيم پيام ملک خصوصي بنده است و هر کاري که دوست داشته باشم انجام مي‌دهم، امروز از جام حذفي انصراف دادم و شايد دو هفته ديگر از ليگ دسته اول هم کناره‌گيري نماييم، اين مسائل مربوط به مديريت باشگاه است و مديريت باشگاه هم بنده هستم و به شخص ديگري هم هيچ ربطي نخواهد داشت. تيم ما در رقابت‌هاي جام حذفي دو بازي انجام داد که در هر دو بازي ميهمان بوديم و هر دو را با پيروزي پشت‌سر گذاشتيم اما متأسفانه در شرايطي که انتظار داشتيم بازي سوم خود مقابل شاهين بوشهر را ميزبان باشيم، به ما اعلام کردند که باز هم ميهمان هستيم. پيش از انجام اين تصميم در جلسه‌اي که با عزيز محمدي داشتم ايشان به بنده پيشنهاد کرد تا به منظور کسب نتايج بهتر در ليگ دسته اول و عدم آسيب‌ديدگي بازيکنان، از جام حذفي کناره‌گيري نماييم که البته با اين تصميم درخصوص پرداخت جريمه انصراف از جام حذفي نيز از سوي سازمان ليگ مساعدت‌هايي به ما شد. بعد از اعلام انصراف از جام حذفي، متأسفانه عده‌اي از هواداران با انتشار دروغ‌هايي اعلام کردند که بنده پول ندارم و به همين دليل انصراف داده‌ام اما بايد بگويم که اين افراد همگي به دنبال ايجاد حاشيه هستند. من ديگر از هيچ کس يک ريال هم کمک نمي‌خواهم، چراکه از زماني که آمده‌ام به غير از استاندار همه مسئولان خراسان‌رضوي تنها شعار دادند و حرف زدند و از عمل‌شان خبري نبوده است.»
صفايي درخصوص اعتراض برخي از بازيکنان و مربيان اين تيم نيز اظهار داشت: «از همين امروز هر بازيکن يا مربي‌اي که بخواهد نسبت به وضعيت پيام به خصوص اوضاع مالي اعتراضي نمايد، بعد از آن ديگر در اين تيم جايي نخواهد داشت و اخراج خواهد شد، حتي اگر اين فرد سرمربي تيم باشد، چراکه تمامي اين افراد پيش از آن که با پيام قرار داد امضا نمايند شرايط را ديده‌اند و با نظر کادرفني و خواست خود به پيام وارد شده‌اند. ديگر دليلي ندارد تا کسي از داخل تيم، بخواهد براي خودمان حاشيه‌سازي کند تا چند روز قبل دست خيلي افراد را در اين باشگاه باز گذاشته بودم و برخي از اعضاي تيم خيال مي‌کردند که اين‌جا کاروان‌سراست و هرکس هر کاري دلش بخواهد مي‌تواند انجام دهد اما از امروز خودم تصميم اول و آخر را مي‌گيرم و اگر لازم باشد تغييرات اساسي در باشگاه به وجود خواهم آورد.»
وي درخصوص آخرين جلسه‌اش در کميته انضباطي و جلب رضايت شاکيان نيز گفت: «در اين جلسه رضايت دو نفر از شاکيان را گرفتم اما هنوز ده نفر ديگر از پيام شکايت دارند. متأسفانه در زماني که اين باشگاه در اختيار تربيت‌بدني استان بوده شکايت‌هاي زيادي از پيام شده، بعدر از آن نيز هيچ يک از آقايان در زمان صدور رأي به کميته انضباطي مراجعه نکردند و کميته هم رأي را به صورت غيابي به نفع شاکيان صادر کرد و اين بلايي که امروز سر پيام درآمده است از همان زمان تربيت‌بدني است. به هر صورت اين ده نفر حدود 450 ميليون تومان از پيام طلب دارند که اميدواريم بتوانيم در جلسه بعدي رضايت آن‌ها را به دست آوريم و الا مجبور هستيم درخواست رسيدگي دوباره به اين پرونده را بدهيم.»
=
اگر با شاهين بازي مي‌كرديم 5 گل مي‌خورديم؛
مالك باشگاه پيام خراسان‎:‎براي ما فقط بازي‌هاي ليگ مهم است‎"
‎عزيزمحمدي" راهنمايي‌ام كرد که از جام حذفي انصراف دهيد

مالك و مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي پس از انصراف اين تيم از جام حذفي گفت: براي ما فقط بازي‌هاي ليگ مهم است.

محمود صفايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان، افزود: روز يکشنبه در فدراسيون بودم که عزيزمحمدي، رييس سازمان ليگ به من اطلاع داد كه نفت آبادان و برق شيراز نيز از جام حذفي انصراف داده‌اند و راهنمايي‌ام كرد که اگر واقعا مي‌خواهيد در ليگ نتيجه بهتري بگيريد و بازيكنان آسيب نبينند انصراف دهيد. من هم تقاضاي انصراف دادم و قبول كردند.
وي تهيه بليط براي بازي شاهين بوشهر را يكي ديگر از دلايل انصراف اعلام كرد و گفت: در جام حذفي در 2 بازي به عنوان مهمان به قم و تبريز رفتيم و براي بازي با شاهين بوشهر 3 روز مهلت دادند که اين روزها به دليل تولد امام رضا(ع) تهيه بليط رفت و برگشت براي ما مقدور نبود. انصاف بود كه بازي سوم را ميزبان باشيم اما گفتند براساس قرعه‌كشي انتخاب شده است.

صفايي اظهار داشت: مطمئن باشيد اگر با شاهين بوشهر بازي مي‌كرديم 5 گل مي‌خورديم و برمي‌گشتيم. گل زدن در مقابل تيم‌هاي دسته چندمي باعث انگيزه و غرور نمي‌شود. بازي با تيم كاوه براي ما مهم بود كه نتوانستيم نتيجه بگيريم، تيم اگر انگيزه داشت بايد تيم كاوه را مي‌برد. بچه‌ها در اين بازي‌ها زحمت فراواني كشيدند ولي براي ما بازي‌هاي ليگ مهم است و هرچه هزينه مي‌كنيم براي ليگ است.

وي گفت: من از ابتدا يكي از سرسخت‌ترين مخالفان حضور در جام حذفي بودم ولي كسي به حرفم گوش نداد. چون اين بازي‌ها باعث خستگي و آسيب بازيكنان مي‌شود و در آخر هم هيچ نتيجه‌اي در جام حذفي نمي‌گرفتيم. هيچ كس مثل من كه دارم هزينه مي‌كنم غصه تيم را نمي‌خورد.

مالك و مدير عامل باشگاه پيام خراسان در رابطه با شاكيان تيم پيام نيز عنوان كرد: در كميته انضباطي با دو سه نفر از شاكيان به توافق رسيديم، باقي شكات هم نيامده بودند. اين شاكيان مربوط مي‌شوند به طلبكاران قديم زمان رضاشاهي كه مي‌خواستند تيم را تعليق و حذف امتياز كنند. براي يكشنبه هفته بعد جلسه ديگري گذاشتند كه اگر شاكيان به مبلغ پيشنهادي ما راضي شدند كه مشكل حل مي‌شود ولي اگر در جلسه حاضر نشوند حق باشگاه پيام است كه كل پرونده‌ها را اعاده دادرسي كند و خواستار رسيدگي دوباره به پرونده‌ها باشد.
===
دستنوشته:
استاندار عزيز و ورزش دوست خراسان خيلي متشكريم كه باشگاه پيام مردم خراسان را تبديل به يك ملك شخصي كرديد!
اين اقاي مالك كجا بوده زماني كه از اسفراين هواداران پيام سر هربازي به شوق پيام به ثامن مي امدند؟
حالا براي ما قانونمندي مي كند؟
جناب عزيزمحمدي غول مافياي فوتبال ايران هر حرفي كه زدند بايد شماي ساده لوح قبول كني؟
درد ما يكي دوتا نيست شمايي كه از فوتبال هيچ چيز نمي فهمي بايد هم بگويي بازي كردن در جام حذفي هيچ سودي براي تيم ندارد!!
خيلي جالب است كه شما روي صحبت درباره هزينه را هم داري!
تا كي رضايت و توافق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(تا وقتي كه شما بروي و يكي ديگر بيايد و ان استاندار بيخيال هم دم نزند)
اااااااااااايييييييييييييييي خداي بزرگ يكي به داد ما برسد تا كي بايد در اين گندزار بچرخيم؟
يا امام رضا

۱ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرود به عاشقان پیام
این نحوه صحبت کردن واقعا خجالت داره برای مدیرعامل تیمی که نام استان رو یدک میکشد وقتی غریبه ها این مصاحبه رو می خونندبه ما می خندند
بعد در مرد صحبت یا پشنهادعزیزمحمدی
به نظر من اینگونه بوده که به صفائی گفته شماکه پول نداریدنمی خواد بازی کنید
وبعدیک پشنهاد داشتم برای صفائی خدایش یک سال مدیریت خودش رو نگاه کنه وببینه چه دروغ های که نگفته واون وقت مشخص خواهد شد که چه کسی دروغ گوهستش (هودار یا مدیریت)
کل هزینه کردن صفائی دریک سال اخیر اینگونه بوده که35درصدقراردادبازیکنان فصل پیش پرداخت شده از طریق کمک استانداری ووامهای باسود بالا که با نام باشگاه گرفته شده که بعدا گربیان گیر پیام می شود اگر درست توجه کنیم می بینیم چیزی از بدهی های پیام کم نشده بلکه اضافه هم شده
بعددرموردجلسه کمیته انظباتی اون جور که من اطلاع دارم واز وبلاگهای دیگه خوندم هیچ کس از باشگاه پیام حضور نداشته نمی دونم چطور واز چه شخصی رضایت گرفتن حتما چمنیان هستش که خودش رضایت داده
بعد در مورد انصراف از جام حذفی مطمئن هستم در روحیه تیم اثر داشته وباعث کاهش انگیزه بازیکنان خواهدشد
قابل توجه عزیزمحمدی افرادی مثل صفائی یا صفائی ها باید منشوری شوند نه مربیان وبازیکنان