۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

پيام خراسان3-حكمتي تبريز1/پيام حريف شاهين بوشهر شد

تيم فوتبال پيام خراسان در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي جام حذفي با نتيجه‌ 3 بر يك تيم آلومينيوم حكمت تبريز را شكست داد.
در اين ديدار كه در تبريز برگزار شد، تيم پيام در پايان با گل‌هاي ميلاد جعفري، علي واقف و منصور توحيديان، تيم آلومينيوم حكمت را شكست داد.
لازم به ذكر است پيام در نيمه‌ نخست با نتيجه يك بر صفر از حريف خود عقب افتاده بود.
=
* چهارشنبه 28/7/89
شاهين بوشهر - پيام خراسان (ميزبان متعاقبا اعلام خواهد شد)
گفتني است پيام تا به امروز از دو بازي در جام حذفي خود هيچيك را ميزبان نبوده و اميد است مقابل شاهين در مشهد بازي كند

۲ نظر:

محمد گفت...

مرسی دمشون گرم

محمد گفت...

مصاحبه با خداداد
به عنوان یكی ازپیشكسوتان ابومسلم، نظرتان راجع به این تیم چیست؟
این ابومسلم را راستش را بخواهید من نمی‌شناسم یعنی نه تنها من بلكه هیچ‌كس نمی‌شناسد. این تیمی‌كه من شنیدم امسال بسته شده در آینده نه‌چندان دور به مشكل برخواهد خورد و به همین منوال هم پیش برود فكر نمی‌كنم كه حالا حالاها بتواند صعود كند. تنها چیزی كه می‌توانم راجع به این تیم بگویم این است كه «متاسفم»!
نظرتان راجع به غیاثیان چیست، فكر می‌كنید می‌تواند به این تیم بحران زده كمك كند؟
غیاثیان دانش خوبی دارد و مربیگری را خوب بلد است و می‌داند كه از تیم در زمین چه می‌خواهد اما او ابزاری كه باید در اختیار ندارد. مهمترین ابزاری كه او برای صعود لازم دارد بازیكن است كه دستش خالی‌ است. نباید با این وضع از او انتظار شق‌القمر كردن را داشت. این ابومسلم تیمی‌نیست كه غیاثیان بتواند نتیجه بگیرد.
از پیام یا ابومسلم پیشنهاد نداشتید؟
من دوست ندارم كه در مشهد به‌خصوص در لیگ دسته یك بازی كنم. من یك ابومسلمی‌هستم و دلم برای تیم‌ شهرم می‌سوزد. اما اگر هر تیمی‌شرایط مرا برای مربی شدن بپذیرد من آماده خدمت به فوتبالم. من با این تیم‌ها بزرگ شدم و اكنون كه در این وضعیت هستند دلم می‌سوزد اما كاری نمی‌توانم انجام دهم.
سال گذشته پیش‌بینی كردید ابومسلم سقوط می‌كند، به نظرتان مهم‌ترین عامل سقوط ابومسلم چه بود؟
بیشترین عامل بدبختی ابومسلم، درگیری‌های مدیریتی باشگاه بود. اگر چه وقتی تیم می‌خواهد سقوط كند همه عوامل دست به دست هم می‌دهند اما مهم‌ترین عامل همین جنگ‌های مدیران ابومسلم بر سر مالكیت باشگاه بود كه به تیم ضربه زد.
همه با هم درگیر بودند و هر كس در هر برنامه، روزنامه یا خبرگزاری برگه‌ای دستش بود و ادعای مالكیت ابومسلم را داشت. زمان شفق با همه بچه‌ها قرارداد 2،3 ساله بسته شد و زمانی كه قرار داد آن‌ها تمام شد دقیقا دعواهای مدیران برسر مالكیت هم شروع شد. آخر فصل به جایی كه به فكر یارگیری و قرارداد بستن با بازیكنان باشند به فكر اثبات مالكیت خود بودند. ابومسلم باید همان سال 86 سقوط می‌كرد اما خوب باز هم یك سال دوام آورد كه جای شكرش باقی‌ است.
به نظرشما باید برای این ابومسلم و پیام چكار كرد؟
الان كه كاری نمی‌شود كرد و زمان كمك كردن گذشته است. در حال حاضر باید فقط دعا كنیم كه ابومسلم باز هم به لیگ‌برتر صعود كند كه شاید دعایمان مستجاب شود.
هر كس رسید از نام ابومسلم سوء‌استفاده كرد و مثل بچه سرراهی تیم را به این و آن پاس داد و آن‌قدر ابومسلم را تیكه تیكه كردند كه الان حتی اسمی‌هم از ابومسلم نیست. ابومسلم دیگر شخصیت تیمی‌خود را ندارد. واقعا برای من سئوال است كه همه شهرها برای تیم‌های خود كه آبروی آن‌ها در كشور هستند پول دارند غیر از استان ما، كه از نظر صنعت كمتر از اصفهان نیست. به هر بازیكنی كه می‌گویی بیا برای ابومسلم یا پیام بازی كن وحشت دارد! می‌گویند تیم‌های مشهد تعلیق‌ و بدهكارند چطوری بیاییم برای آن‌ها بازی كنیم. در این شرایط كه نه پولی برای این تیم‌ها خرج می‌شود و نه بازیكنی حاضر است برای آن‌ها بازی كند برای پیام و ابومسلم چه كار می‌شود كرد؟!
راستی ماجرای طلبتان از پیام چه شد؟
من از پیام 82میلیون طلب داشتم كه 40میلیون آن را به هزار زحمت و دردسر كه همه شاهد آن هستند، گرفتم و بقیه را بخشیدم!
اما شما گفته بودید كه هرگز طلبتان را نمی‌بخشید؟
خب، وقتی كه نمی‌دهند بهتر است كه ببخشم. هم خود را خلاص كنم و هم به نوعی به تیم كمك كنم !