۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

چمنيان:اصلا مستحق شكست نبوديم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: در مقابل كاوه مستحق باخت نبوديم و حداقل بايد مساوي مي‌كرديم.
عباس چمنيان در خصوص شكست اين تيم در برابر كاوه تهران در مسابقات ليگ دسته اول خاطرنشان كرد: واقعا مستحق باخت نبوديم و حداقل نتيجه‌اي كه مي‌توانستيم كسب كنيم مساوي بود. در نيمه اول خيلي خوب توانستيم تيم حريف را كنترل كنيم چرا كه برنامه‌ ما هم همين بود و با توجه به اينكه اين بازي در تهران بود و كاوه هفته اول را هم باخته بود، آمده بودند تا از امتياز ميزباني استفاده كنند و بازي‌ را ببرند.
وي ادامه داد: نيمه دوم را هم خوب شروع كرديم اما در يک ضربه پنالتي گل خورديم. در 30 دقيقه پاياني عملا تمام توپ و ميدان در اختيار ما بود و حداقل 3 تا 4 موقعيت خوب گلزني داشتيم كه يا ديرك دروازه‌ مانع از گلزني بازيكنانمان شد و يا بازيكنان ما بي‌دقتي كردند.
چمنيان در خصوص پنالتي گرفته شده براي تيم كاوه تهران تصريح كرد: در تكلي كه توسط بازيكنان ما زده شد داور مي‌توانست پنالتي نگيرد چرا كه بازيكن ما سر خورد و بعد دستش به توپ برخورد كرد؛ البته مي‌شد هم پنالتي باشد و هم خير. غير از موقعيت پنالتي كه نصيب كاوه شد و در آن به گل رسيدند، بازيكنان ما در كل جريان بازي بسيار خوب عمل كردند و حتي اكثر اوقات، بازي در اختيار تيم ما بود.

هیچ نظری موجود نیست: