۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

دراستانه ديدار جام حذفي برابر حكمت تبريز/چمنيان:اميدوارم بازي در تختي برگزار شود!

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: هنوز هم جام حذفي را جدي مي‌گيريم ولي بايد هم زمان به فكر هر دو جبهه باشيم.
عباس چمنيان در آستانه ديدار فرداي جام حذفي تيمش در مقابل حكمت تبريز افزود: در صورت پيروزي در بازي فردا به مصاف با تيم شاهين بوشهر خواهيم رفت.
وي با اشاره به آسيب ديدگي تعدادي از بازيكنان اصلي تيم اظهار داشت: فردا با تركيب اصلي به ميدان مي‌رويم ولي تعدادي از جوانترها را جايگزين بازيكنان آسيب ديده كرده‌ايم و تيم تركيبي از بازيكنان اصلي و جوانترهاست.
وي ادامه داد: آسيب‌ديدگي‌ها جزئي است و فرصتي براي بهبود اين آسيب‌ديدگي‌ها داديم تا بتوانند در بازي‌هاي ليگ به تيم كمك كنند زيرا بازي‌هاي ليگ هم براي ما اهميت دارد و به خصوص اينكه بازي‌هاي ليگ يك فصل‌ طول مي‌كشد و طبيعي است كه بايد مراقب باشيم تا بتوانيم از بازيكنان اصلي استفاده كنيم.
چمنيان همچنين با ابراز علاقه‌مندي به برگزاري بازي‌هاي پيام در ورزشگاه تختي مشهد گفت: مطمئنا بازي در ورزشگاه تختي كمك خوبي به ما مي‌كند و حضور تماشاچي امتياز بزرگي براي هر ميزباني محسوب مي‌شود. تماشاچي‌هاي مشهد نيز هم در بازي‌هاي ابومسلم و هم پيام در استاديوم تختي نشان دادند كه مي‌توانند به عنوان پشتوانه‌اي محكم به هر دو تيم كمك كنند.
وي افزود: اگر بازي در ورزشگاه ثامن برگزار شود به دليل سختي تردد و بعد مسافت، ما از اين امتياز محروم مي‌شويم و اين به نفع اين دو تيم و فوتبال خراسان نيست كه هواداران خود را از دست بدهد و هواداران نتوانند آنطور كه دوست دارند در ورزشگاه حاضر شوند.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي ادامه داد: پيگيري‌هايي نيز در اين زمينه انجام شده و به دنبال اين هستيم كه بازي‌ها به استاديوم تختي منتقل شود؛ طوماري توسط عده‌اي از هواداران امضا شده و همچنين صفايي مالك باشگاه پيام خراسان رضوي نيز نامه‌اي به استاندار و فرماندار مشهد نوشته كه فرماندار مشهد اعلام كرده اين موضوع در شوراي تامين بررسي مي‌شود.
وي در اين مورد به بازي‌هاي ماشين سازي تبريز در ليگ دسته اول اشاره كرد و به ايسنا گفت: قرار بود بازي‌هاي اين تيم در ورزشگاه يادگار امام برگزار شود ولي به دليل بعد مسافت و حضور كم تماشاچي به استاديوم تختي معروف به باغشمال منتقل شد تا تماشاچيان بتوانند در اين بازي‌ها حضور پيدا كنند و اين امتيازي است كه در اختيار هر ميزباني است.
=
به نقل از شهرارا:
فردا پيام براي دومين بازي در جام حذفي در تبريز به ميدان مي‌رود؛
سرمربي تيم فوتبال پيام در خصوص بازي آينده تيمش در رقابت‌هاي جام‌حذفي گفت: بازي بعدي ما در مسابقات جام‌حذفي با تيم حكمتي تبريز است كه متاسفانه هيچ شناختي راجع به اين تيم نداريم.
عباس چمنيان در گفتگو با شهر آرا اظهار داشت: تنها چيزي كه از اين تيم مي‌دانيم اين است كه تاكنون بازي هاي خود را بدون باخت پشت سر گذاشته و تيمي است كه روي زمين خيلي خوب كار مي‌كند و قدر موقعيت‌هايش را مي‌داند.
وي افزود: بچه‌هاي ما هم براي اين ديدار كاملا آماده‌ و با توجه به بازي‌‌هاي اخير بدون در نظر گرفتن باختمان در برابر كاوه، عملكرد خوبي داشته‌اند و روند رو به رشدي از خود نشان داده‌اند.
سرمربي تيم فوتبال پيام ضمن اشاره به اينكه با برد در اين بازي به ديدار شاهين‌بوشهر خواهند رفت، تصريح كرد: برنده اين ديدار به ديدار شاهين بوشهر خواهد رفت و تيم‌ برتر اين ديدار نيز با يكي از دو تيم استقلال تهران يا پاس ديدار خواهد كرد.
چمنيان ادامه داد: ديدار با تيم‌هاي ليگ برتري براي تيمي كه در ليگ‌ دسته يك بازي مي‌كند محك خوبي خواهد بود، چرا كه تيمي مثل پيام مي‌تواند عيار خود را به همه‌ نشان دهد.
وي همچنين با اعلام اينكه باشگاه هنوز مبلغي از قرارداد را كه قرار بود به بازيكنان بدهد نداده، اظهار داشت: صفايي قول داده بود 30درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان را به آن‌ها پرداخت كند اما اين اتفاق نيفتاده و هنوز هم تيم مشكلات مالي دارد.
چمنيان ضمن اشاره به اينكه الان وقت كمك به پيام يا حتي ابومسلم است، خاطرنشان كرد: تيم ما بدون حاشيه است و بچه‌ها خيلي با انگيزه بازي مي‌كنند، نبايد اين روحيه در آن‌ها از بين برود و مسئولان استان بايد بدانند كه الان وقت كمك كردن به تيم است.

هیچ نظری موجود نیست: