۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

پيام ملك شخصي هيچ احدوناسي نيست

شايد وقتي اواخر فصل پيش مسعود حكم ابادي از مسند كار بركنار شد و ان مصاحبه هاي جنجالي را عليه مالك باشگاه انجام داد همه اينطور فكر مي كردند كه يك اخراجي در حال تخريب رئيس سابق خود است و اينها تمامي ناشي از خشم بركنار شدن است
اما حال كه با شخصيت مالك باشگاه بطور كامل اشنا شده ايم مي دانيم واقعا حق با حكم ابادي بوده
او مدت ها سكوت كرده بود ولي اكنون كه مي بيند به راحتي به باشگاه مورد علاقه اش گستاخي شده نمي تواند ساكت باشد و متني بسيار زيبا در مورد شرايط كنوني پيام نوشته كه در زير مي بينيم
مسعود حكم ابادي:
همين يکي مانده بود... کارمان به جايي رسيده که يک نفر که به اذعان صادقانه خودش، تا قبل از پيام کوچک ترين نسبتي با فوتبال نداشته حالا اين تيم پرطرفدار و ريشه دار خراساني را ملک شخصي خودش معرفي مي کند و اعلام مي کند که بلااستثنا به هيچ کس مربوط نيست او در اين ملک چه خواهد کرد.
البته اين گفته هاي صفايي هم دقيقا نشان از همان اعتراف اوليه و عدم آشنايي با فوتبال دارد، اعترافي که به طبع آن مي شود فهميد که او نه تنها با فوتبال آشنايي ندارد که حتي تسلط کلامي اش هم آن قدر نيست که بتواند با منطق، مقابل انتقادها بايستد. پيام با مديريت صفايي به خاطر سفر به قم 11 ميليون تومان از يک هوادار قرض کرد و آن موقع اين مساله از سوي وي تکذيب نشد، اما حالا اعلام مي کند که عده اي به دروغ اين شايعه را بر سر زبان ها انداخته اند. خب، اگر دروغ است که صفايي همين الان ماجراي آن 11 ميليون تومان را تکذيب کند.
اصلا اگر پول هست پس چرا پيام از جام حذفي انصراف داد؟! مگر نه اينکه اگر برد مقابل شاهين بوشهر نصيب سبزپوشان مي شد آن ها بايد به مصاف استقلال تهران مي رفتند؟ آيا صفايي افتخار نداده تيمش باعث حذف آبي پوشان پايتخت شود يا واقعا عزيزمحمدي سفارش کرده؟ آقايان اعلام کرده اند بي انصافي است که 3 بازي پشت سر هم ميهمان باشند. به قرعه کشي که اعتقاد دارند! يا باز قرعه کشي ها هم کار حاشيه سازان است؟!
بازيکنان پيام تا اين لحظه هنوز پول هايشان طبق قرارداد پرداخت نشده و اين يعني بي پولي آقاي مديرعامل. ولي بازهم صفايي اعلام مي کند اگر کسي اعتراض کند اخراج مي شود. اسم اين معلوم نيست چيست؟ استبداد يا قاطعيت؟ !
مگر نه اينکه سال گذشته به خاطر عدم پرداخت مطالبات هتل الغدير، بازيکنان پيام به بدترين شکل ممکن از داخل هتل با اسباب و وسايل از هتل به بيرون پرتاب شدند و بعد مدير هتل با همه جا مصاحبه کرد و رسواگري راه انداخت؟ امسال را چه مي شود؟ همين بازيکنان دوباره به همين زودي تمرين را تعطيل مي کنند اگر پولي نباشد.
بدون ترديد اينجا نه سر زمين هاي کشاورزي است نه بنگاه معاملات املاک که کسي با چنين ادبياتي صحبت کند. اينکه «پيام ملک شخصي من است» نه تنها عبارت مناسبي براي مواجهه با هواداران نيست که از پايه دروغ است. پيامي که هنوز سندش به نام صفايي زده نشده، طبيعتا ملک شخصي او هم نيست که اگر تمام اسنادش به علاوه زمين هاي الهيه به نامش بخورد بازهم حق اينکه چنين ادعايي کند را نخواهد داشت.
چک 800 ميليوني صفايي به دلايلي که خودش مي داند هنوز پاس نشده و اين يعني هنوز پيام به نام او نيست. درست مثل اين همه ماشين هاي گرانقيمت که در کمپاني ها مانده و کسي پولي براي خريدش پرداخت نکرده!
پس آقايان بهتر است به جاي جوسازي رسانه اي و بازي با کلمات، فکري به حال تيمي بکنند که ادعاي ليگ برتري شدن دارد، تيمي که هنوز چيزي نشده ميان سرمربي و مديرعاملش اختلاف افتاده، جايي

۱ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرود به عاشقان فوتبال خراسان
فوتبال استان ما با چند مشکل روبروهستش
1-وجود افرادی د که تقریبا همیشه درکنار تیمهای استان بوده اند و وقتی یک مدیریت ضعیف درتیم هستش وانها درکنار تیم هستندهمیشه درمصاحبه واظهار نظرهای خود از ان مدیریت تعریف می کنند ومی گویندبهترازاین شخص درایران وجود ندارد ووقتی ازتیم کنار گذاشته می شوند از ان شخص و مدیرانتقاد می کنند (مثلا حکم ابادی-صفائی--عزیزی-صلاحی---صلاحی-صفائی و...) پس اینها اصلا دلسوزنیستندوبه فکر منافع خودشان هستند
2-وجود مدیران نالایق دراستان که همیشه اینده تیم ها را درنظر نمی گیرند وسپردن تیم ها به این گونه افراد. اگر4 سال گذشته ابومسلم وپیام رو نگاه کنید متوجه می شوید که هرسال یک مدیر دراین تیمها بوده ومدیریت کرده حالا شاید عناوینی هم بدست امده که از روی شانس بوده
3- تیمهای استان هیچ گونه هدف وبرنامه ندارند اصلا معلوم نیست ایا یک ماه دیگه درلیگ یک هستند ومی توانند بازی کند یانه امکانات تیم های ما از تیمهای لیگ 2 هم کمتراست به طورمثال
نبود تیمهای پایه هرچند که ابومسلم وپیام تیم پایه دارند ولی وقتی تیمهای بزرگسالان این باشگاه ها این گونه است تیمهای پایه چگونه است!
نبود حتی یک بازیکن خراسانی درتمام ردهای سنی فوتبال ایران و...
4- فوتبال خصوصی
هرچند بزرگان فوتبال ایران معتقد هستند زیرساختهای فوتبال خصوصی درایران وجود ندارد ولی متاسفانه هر2 باشگاه خراسانی خصوصی هستند.
کار هودار حمایت هستش تحت هر شرایط امیدوارم خراسانی ها ان را به نحو مطلوب انجام دهند