۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

صفايي:همه برنامه هاي ما براي صعود به ليگ برتر است

مديرعامل باشگاه پيام خراسان گفت: همه مربيان و بازيكنان تلاش مي‌كنند و انگيزه بسيار زيادي براي صعود به ليگ برتر دارند.
محمود صفايي در بازديد از غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در نمايشگاه مطبوعات و خبرگراري‌ها اظهار كرد: بيشتر بازيكنان ما بومي و از استان‌هاي خراسان شمالي، رضوي و جنوبي هستند. هدف ما فقط صعود به ليگ برتر است.
وي ادامه داد: متاسفانه از ورزش استان مشهد هيچ حمايتي از طرف مديران نمي‌شود. حدود يكسال و نيم است كه تيم به من واگذار شده است و من اين تيم را خريده‌ ام. نزديك به دو ميليارد هم هزينه كردم ولي تا به حال كسي از من تشكر نكرده است، نه تنها كمكي به باشگاه نمي‌كنند بلكه در رسانه‌ها هم چيزهايي مي‌گويند كه باعث دلسردي ما مي‌شود. اگر همين طور پيش برود نه تنها فوتبال حتي هيچ رشته ديگري در اين استان رشد نمي‌كند.
محمود صفايي در پايان با اشاره به اين كه در مورد مالكيت باشگاه هيچ مشكلي نداريم ولي هنوز انتقال سهام صورت نگرفته است، گفت: من باشگاه 500، 600 ميليون توماني را يك ميليارد و هشتصد خريدم. به من گفته شده بود كه 27 هزار متر زمين داريم ولي من استعلام كردم چنين زميني ندارند. در حال حاضر درحال پيگيري حقوقي هستم.

هیچ نظری موجود نیست: