۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

چمنيان:انگيزه لازم براي پيروزي را داريم

پيام خراسان به دنبال جذب مهاجم؛
عباس چمنيان:انگيزه لازم براي پيروزي مقابل شهرداري بندرعباس را داريم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: انگيزه لازم براي پيروزي مقابل شهرداري بندرعباس را داريم.
عباس چمنيان در آستانه ديدار تيمش مقابل شهرداري بندرعباس در مشهد اظهار داشت: خوشبختانه تيم ما در وضعيت خوبي به سر مي‌برد و از آمادگي لازم برخوردار است، از اول هفته تمرينات را شروع كرده‌ايم و بعد از ديدار با تيم همياري اراك، انگيزه لازم براي پيروزي مقابل شهرداري را داريم.
وي خاطرنشان كرد: متاسفانه اين بازي هم در استاديوم ثامن برگزار خواهد شد و به همين دليل از امتياز ميزباني به شكلي كه بقيه استفاده مي‌كنند برخوردار نخواهيم بود. با اين حال اميدواريم شرايط آب و هوايي به گونه‌اي باشد كه هواداران براي حمايت از تيمشان بيايند.
وي تيم شهرداري بندرعباس را خوب ارزيابي و تصريح كرد: شهرداري به لحاظ مهره و نفرات تيم خوبي است و كادر فني آرژانتيني اين تيم را هدايت مي‌كند، فيلم بازي‌هاي اين تيم را ديده‌ايم اما بايد اين را هم توجه داشت كه همه تيم‌ها در ابتداي فصل بازي به بازي تغيير مي‌كنند.
چمنيان افزود: يكي از برنامه‌هاي اصلي ما براي شكست شهرداري از كار انداختن مهره‌هاي كليدي اين تيم است.
وي مشكل تيمش در بازي‌هاي اخير را گل‌زني دانست و عنوان كرد: در همه بازي‌ها فرصت گل‌زني زيادي داشتيم و بايد با اختلاف 3 - 2 گل پيروز مي‌شديم، اما متاسفانه مشكل گل‌زني باعث شده نتوانيم از موقعيت‌ها به نحو كافي استفاده كنيم و به همين دليل براي رفع اين مشكل در هفته آينده دو مهاجم به تمرينات ما اضافه خواهند شد كه يكي از آن‌ها ايراني و ديگري خارجي است كه با جذب يكي از اين دو سعي مي‌كنيم به خط حمله كمك كنيم.

هیچ نظری موجود نیست: