۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

بغض پيامي ها پس از 3 سال تركيد

بغض عاشقان پيام با تعصب بعد از 3سال مشاهده نامهرباني هاي همه تركيد و پيامي ها در طوماري پرده از اندوه هاي بي نهايت خود برداشتند.
اين نامه واقعا دردنامه اي است كه حرف دل تمامي عاشقان خراسان است

جمعي از هواداران تيم فوتبال پيام خراسان رضوي، به استاندار خراسان رضوي نامه نوشتند.
متن كامل اين نامه به شرح زير است:
آقايان مسوول، آقايان مدير، اين رنج‌نامه‌اي است از درد دل هواداراني كه سال‌هاست با شادي تيم محبوبشان شاد شدند و با غم و افسوس بازيكنانشان گريستند. آن‌ها امروز دلشان خون است و جز تماشاي تيره بختي‌هاي پيام چيزي عايدشان نيست.
به كدامين گناه بايستي تقاص اعمال آقاياني را بدهيم كه هدفشان چيزي جز پر كردن جيبشان از راه فوتبال نيست؟ تا كي بايد پيام و نام پيام ملعبه دست آقاياني شود كه تنها از اين تيم به عنوان كاتاليزوري براي آزاد كردن ملك و املاك توقيف شده‌شان استفاده مي‌كنند؟
آقاي استاندار انتظار هزاران هوادار پيامي بيشتر از اين است كه مديران فعلي پيام و در راس آن مديرعامل باشگاه هرجا كه كم آورده از برند نام و جايگاه شما خرج كرده است و شما نيز سكوت كرده‌ايد! چطور شما به اين چنين افرادي اجازه مي‌دهيد به هر كاري زير پرچم جايگاه شخص اول اجرايي استان دست بزند و با وقاحت بگويد باشگاه ملك و شخصي من است و به هيچ كس جز آقاي استاندار پاسخگو نيستم!
شايد آقاي صفايي و دوستانش فراموش كردند كه تا همين چند ماه قبل حتي بيرون از دفتر كاريش همسايه ديوار به ديوارش او را نمي‌شناخت. حالا چه اتفاقي افتاده كه از كنار نام باشگاهي كه با خون دل امثال ما و بازيكنان متعصبش به اينجا رسيده است. صفايي هر جا كه مي‌رود قبل از معرفي خودش عنوانش را بيان مي‌كند. آقاي استاندار ما كه سال‌هاست در كنار اين تيم زندگي كرديم و دل سوختيم تنها پيشرفت و پيروزي‌هاي اين تيم شادمان مي‌كند و همين ما راه بس كه بتوانيم سري در بين تيم‌هاي سطح اول كشور درآوريم اما متاسفانه اعمال و كردار و نحوه برخورد مديران فعلي باعث شده اميدي به آينده پيام نداشته باشيم.
آقاي دكتر صلاحي استمداد هوارداران چندين هزار نفري باشگاهي را بشنويد كه تنها اميدشان به شماست. اعلام مي‌كنيم خطر بيخ گوش پيام و سقوط بيشتر اين تيم است و با روند فعلي و تصميم كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر كسر امتياز از تيم و كنار گذاشتن پيام از ليگ دسته اول نمي‌توان به گفته‌هاي شعارگونه مديران باشگاه اميد داشت، مگر شما اقدامي كنيد و پا پيش بگذاريد بلكه فرجي شود.
اينجانبان امضا كنندگان زير كه سال‌ها در كنار زمين‌هاي فوتبال در زير آفتاب و يا در سرماي بيش از حد به عشق پيام حضور مي‌يافتيم و در بردها شادي و در باخت‌ها اشك مي‌ريختيم متاسفانه بعد از سقوط پيام دست‌هاي به كار آمد كه ما تماشاگر‌ها را از تيم دور كند از آن جمله افراد، آقاي صفايي مالك جديد پيام كه هيچ گونه سابقه ورزشي ندارد با رفتار و گفتار خود عملا باعث افت شديد پيام خواهد شد.
دادن وعده‌هاي بي‌پايه، داشتن توقع بيش از اندازه از مسوولان سياسي و هيات فوتبال، دادن چك‌هاي بي‌محل و تفرقه افكني بين بازيكنان و كادر فني؛ اكنون نيز هر روز خود را به استانداري مي‌رساند تا كمك بگيرد. مگر چقدر از شروع فصل جديد گذشته كه تيم با مشكلات مالي روبه‌رو شده است؟ اين چگونه مالكي است كه براي يك سفر به قم از ديگري كمك مي‌گيرد؟ ما قول مي‌دهيم كه ايشان نيز براي معروف شدن آمده‌اند و يك ريال نيز خرج نخواهند كرد بعد تيم را با كلي بدهي رها خواهد كرد.
آقاي استاندار محترم و مسوولان گرانقدر، بياييد تا زود است كاري كنيم تا شاهد دوباره تعليق‌ها نباشيم.

۴ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرودبه عاشقان پیام وفوتبال خراسان نگاه کلی به گذشته پیام از نظر من اینگونه است
فصل 86-87صعود به لیگ برتر با مدیریت ضعیف وبا غیرت بازیکنان تیم(تغییر مدیریت وبه وجودامدن بدهی برای تیم)
87-88تحقیرپیام درلیگ برتر ازلحاظ مدیریتی ومالی -سفر با اتوبوس وتعلیق باشگاه وپرداخت نکردن مطالبات بازیکنان(تغییرمدیریت وبه وجود امدن بدهی برای تیم)
88-89 تغییرمدیریت وحضور اقای صفائی عجیب از همه لحاظ بی پول به فکر منافع خودچر خاندن تیم با وام وکمک از استانداری بازی با احساسات هوداران و...
اینده پیام ازنظر من
تعلیق باشگاه
تعطیلی تمرینات به سبب پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان
اختلافات درونی باشگاه
ودر اخر تغییرمدیریت ( مالک)
این چرخه دراستان همواره ادامه داشته وهیچ مسئولی درس نمی گیردوتنها یک چیز باقی می ماند که بسیار سخت هستش
وان ناله هودار هتش

محمد گفت...

کمک 600میلیونی سازمان تربیت بدنی به شیرازی ها
مشکلات مالی باشگاههای شیرازی ورایزنی متعدد مسئولین عاقبت سعیدلورا دست به جیب کرد. سازمان تربیت بدنی مبلغ 600میلیون تومان در اختیار تربیت بدنی فارس قرار داده تا با تقسیم این مبلغ بین سه تیم برق،مقاومت وپیام مخابرات بخشی از هزینه های آنها جبران گردد.
جالب است چرا این کمکها به به فوتبال خراسان نمی شود واقعا برای مسئولین ورزش استان متاسفم
درضمن خبرهای از جلسه کمیته انظباطی که برگزار شد برامون بزار ومنتظر اخبار جدید هستیم

شاد گفت...

سلام

از حضورتون ونظرتون متشکرم و منتظر ایده های شما هستم .ضمنا" اینم گفته باشم که وبلاگ دارید.
شاد

شاد گفت...

سلام

از حضورتون ونظرتون متشکرم و منتظر ایده های شما هستم .ضمنا" اینم گفته باشم که وبلاگ جالبی دارید.
شاد