۱۳۸۸ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

رئيس هيئت فوتبال خراسان رضوي:ابومسلم و پيام ويترين فوتبال خراسان هستند/


هاشم حسينياظهار داشت: متاسفانه در زمان بودجه‌نويسي اين دو تيم، مديران هزينه‌ها را با تعارف نوشتند و نيز تغير مديريت‌ها و عدم دقت كافي در يارگيري همه دست به دست هم داد تا اين دوتيم در جدول ليگ اين جايگاه را پيدا كنند.
وي تاكيدكرد: براي تيمي مثل پيام و براي حضور در ليگ برتر داشتن تنها يك مهاجم پشتوانه خوبي نيست و در يارگيري و انتخاب بازيكنان بايد بيشتر دقت مي‌شد.
حسيني در رابطه با وظايف هيات فوتبال خراسان نسبت به اين دو تيم گفت: شرح وظايف هيات فوتبال مشخص است و حمايت از تيم‌هاي فوتبال اولين وظيفه ماست و آنچه نياز بود انجام داديم و حتي گاهي اوقات مسابقات را رايگان اعلام كرديم.
وي تصريح كرد: از ديگر اقدامات ما براي حمايت از اين دو تيم اين بود كه زمين شماره 2 ثامن‌الائمه را فقط در اختيار ابومسلم و پيام قرار داديم و تقريبا تمام مسابقات را از نزديك دنبال كرديم و در حالي كه معضل اين دو تيم فقط براي ورزش نيست بلكه كل استان بايد حمايت مي‌كردند.
وي ادامه داد: ابومسلم و پيام به خاطر نوع مديريت‌ها و نوع برنامه‌ريزي‌ها و هزينه‌هايي كه داشتند دچار مشكل شدند و مشاوران ورزشي خوبي هم در كنار خود نداشتند و به طور مثال اگر اشپيتيم قرارداد 3 ساله‌اي با پيام داشت حداقل آورده‌اي كه به باشگاه مي‌آورد 300 الي 400 ميليون تومان بود.
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي گفت: نقاط ضعف بسياري وجود داشت مثلا مي‌توانستيم به جاي اينكه به 3 بازيكن پول بدهيم كه هرگز به زمين نرفته‌اند براي يك بازيكن موثر كه بتواند به خوبي بازي كند هزينه مي‌كرديم و به جاي آن‌ها 3 بازيكن اميد را به بازي مي‌گرفتيم چون اميدهاي فوتبال خراسان بازيكنان خوبي هستند كه نيكبخت و بادامكي و واعظي هم از همين دسته بودند.
حسيني تاكيد كرد: اگر هيات فوتبال قرار است در حق و حقوق باشگاه و پرداخت‌ها مشاركت داشته باشد بهتر است دخالت هم داشته باشد.
وي عنوان كرد: به باشگاه پيام كمك‌هاي زيادي كرديم اما بازي‌هاي سختي را داشت كه نتايج خوبي را هم گرفت ولي متاسفانه جدول ليگ برتر همكاري لازم را نكرد.
وي افزود: ابومسلم 3 الي 4 هفته به خوبي نتيجه مي‌گيرد اما به يكباره در خانه به سختي بازي مي‌كند و بايد اين مساله را در مديريت تيم‌ها ريشه‌يابي كرد.
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي با بيان اينكه بايد بپذيريم در فوتبال شرايطي براي قهرماني و شرايطي براي سقوط ايجاد مي‌شود، خاطرنشان ساخت: تيم‌هاي ما شرايط افتادن نداشتند اما مشكلات اين دو تيم در نتيجه تاثيرگذار بود.
وي تصريح کرد: اميدوارم ابومسلم تيم ملوان را شكست دهد و بازيكنان تيم پيام هم به شدت مصر هستند كه استقلال را شكست خواهند داد و اميدوارم جدول و زمين و زمان كمك كنند تا تيم‌هاي ما در ليگ برتر باقي بمانند.
حسيني در پايان گفت: سال گذشته فوتبال خراسان شرايط خوبي را پشت سر گذاشت و براي اولين بار صاحب دو تيم در ليگ برتر شديم و در فوتسال هم وضعيت خوبي پيدا كرديم، در استعداديابي هم در رده زير 10 سال و ساير سنين دعوت شدگاني به تيم ملي داشتيم.

۱ نظر:

رامین گفت...

اگه به باشگاه دسترسی دارید بگید واسه بازی فردا پرچم سبزپیامی برای فروش دور وبر ورزشگاه بیارن چون واقعا نیست.
بازی با پرسپولیس بشدت کمبود پرچم مشهود بود.

ضمن اینکه باید طرفدارهای استقلال برن سمت چپ یعنی ضلع غربی ورزشگاه نه اینکه زیر اسکوربرد باشن و تماشاچی پیام مجبور بشه دور ورزشگاه دور بزنه

آخه مهمون نوازی دیگه چقدر؟