۱۳۸۸ فروردین ۲۶, چهارشنبه

مهندس جواد ايزدي:فصل اينده جزو پنج تيم اول ليگ خواهيم بود!

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: از الان به فكر حضور قدرتمند در ليگ‌برتر سال آينده هستيم.
جواد ايزدي شب گذشته در مراسم تجليل شهردار مشهد از تيم‌هاي فوتبال ليگ برتري استان افزود: با توجه به شرايط موجود به دنبال تقويت تيم براي حضور در ليگ‌برتر سال آينده بوده و مطمئنيم كه بازيكنانمان در اين دو بازي آينده فصل جاري بقاي پيام را قطعي مي‌كنند.
وي خاطرنشان كرد: انشاءالله با حمايت‌هاي مسوولان استان در سال آينده جزو 5 تيم اول جدول رده‌بندي ليگ‌برتر خواهيم بود.
وي ادامه داد: ابتدا فكر مي‌كردم مسوولان استان در زمينه ورزش كوتاهي مي‌كنند اما بعد از ورودم به ورزش و قبول مديرعاملي باشگاه پيام فهميدم كه اينگونه نيست و ورزش و به خصوص فوتبال دغدغه مسوولان استان است.
ايزدي اضافه كرد: رفتن خداداد عزيزي يك ضربه براي پيام بود و از او خواستم كه بماند ولي قبول نكرد ضمن اينكه رفتن مهدي هاشمي‌نسب هم شرايط پيام را حادتر كرد ولي بازيكنان تيم با غيرت مثال زدني خود تا الان تيم فوتبال پيام را در كورس رقابت نگه داشته‌اند.
افشين داوري، مديركل تربيت‌بدني استان خراسان رضوي نيز در اين جلسه گفت: بازيكنان پيام نشان دادند كه توانايي‌هاي زيادي دارند و اميدوارم در اين دو بازي آينده وضعيت به مراتب بهتر شده و مردم فوتبال‌دوست استان را خوشحال كنيم.
وي تصريح كرد: برنامه‌ريزي‌هايي صورت گرفته تا با حمايت مسوولان در فصل آينده ليگ‌برتر دو تيم فوتبال ابومسلم و پيام با شرايط و وضعيت به مراتب بهتري در زمينه باشگاه‌داري وارد عرصه مسابقات شوند.

هیچ نظری موجود نیست: