۱۳۸۸ فروردین ۳۱, دوشنبه

مدير روابط عمومي تربيت‌بدني خراسان رضوي: واگذاري سهام باشگاه پيام به "مهدي زمان" قطعي نشده است



مدير روابط عمومي اداره كل تربيت‌بدني خراسان رضوي گفت: "مهدي زمان" با باشگاه پيام همكاري زيادي داشته اما سهام اين باشگاه هنوز به وي واگذار نشده است.
جبار قوچان‌نژاد در خصوص واگذاري سهام باشگاه پيام به مهدي زمان، قائم مقام سابق باشگاه ابومسلم اظهار داشت: مهدي زمان قبلا در باشگاه ابومسلم بوده و دوست دارد به فوتبال اين شهر كمك كند و بعد از جدايي از ابومسلم با پيام و تربيت‌بدني استان همكاري خوبي داشته و مساعدت‌هايي هم انجام داده است.
وي تصريح كرد: حضور پيام در ليگ برتر و دسته يك براي وي فرقي نمي‌كند و در هر صورت خواهان كمك و همكاري با اين تيم است ولي هيچ اتفاقي مبني بر واگذاري سهام به او نيفتاده است.
وي افزود: اينكه الان اتفاقي رخ داده باشد، صحت ندارد اما در آينده امكان واگذاري سهام به زمان وجود دارد و وي راغب به همکاري است. قوچان‌نژاد گفت: باشگاه پيام در حال حاضر با كمك‌هاي اداره كل تربيت‌بدني و ايزدي، مديرعامل پيام و زمان به كار خود ادامه مي‌دهد. وي ادامه داد: بازيكنان تيم پيام قبل از ديدار با استقلال شارژ مالي خواهند شد كه تربيت‌بدني استان اين كار را انجام خواهد داد و با مشاركت زمان و ايزدي اين مساله صورت خواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست: