۱۳۸۸ فروردین ۲۲, شنبه

هاشم حسيني:همه خراسان پشت پيام هستند/تماشاي بازي راه اهن-پيام رايگان است



رييس هيات فوتبال خراسان رضوي گفت: اميدوارم در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر تباني در كار نباشد.
سيد هاشم حسيني افزود: متاسفانه بحث تباني واقعيتي است كه وجود دارد و با توجه به ديدارهاي حساسي كه تيم‌هاي خراسان در انتهاي جدول و براي بقاي انجام مي‌دهند از فدراسيون خواسته‌ايم كه با نظارت بيشتر اجازه ندهد حقي از تيمي ضايع شود.
وي ادامه داد: فوتبال پاك حقانيتي است كه ابتدا خود فوتباليست‌ها بايد آن را حفظ كنند و اجازه ندهند از فوتبال گرفته شود زيرا كه اگر فوتبال پاک از بين برود محيط كاري فوتباليست‌ها آلوده خواهد شد و بيشترين ضرر را خود آن‌ها خواهند ديد.
وي در خصوص شرايط دو تيم پيام و ابومسلم تصريح كرد: حيات اين دو تيم در ليگ برتر در دستان خودشان است اما در هفته جاري دو ديدار حساس در پيشرو دارند كه اميدواريم با كسب امتياز اين بازي‌ها شانس بقاي خود در ليگ برتر را بيشتر كنند.
وي افزود: اگر ابومسلم بتواند سايپا را شكست دهد قطعا در ليگ برتر ماندني خواهد بود و تيم پيام نيز با كسب امتياز مقابل راه آهن شانس خود را بيشتر كرده و براي پيروزي در دو بازي آخر ليگ انگيزه بيشتري مي‌يابد.
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي تاكيد كرد: هيات فوتبال خراسان رضوي، شهرداري مشهد و مسوولان استاني پشت پيام هستند و از آن حمايت خواهند كرد.
وي افزود: براي انتقال هواداران پيام به ورزشگاه ثامن در بازي فردا، شهرداري مشهد متعهد شده است كه بدون محدوديت هر تعداد اتوبوس كه لازم باشد در اختيار بگذارد و هيات فوتبال هم با تقبل هزينه‌هاي برگزاري بازي تماشاي اين ديدار را براي هواداران پيام رايگان اعلام كرده است و از همه همشهريان و علاقه‌مندان به فوتبال دعوت مي‌كنيم كه فردا به كمك پيام بيايند.
حسيني خاطرنشان كرد: استاندار خراسان رضوي قول داده است كه اين بازي را از نزديك و در ورزشگاه ثامن تماشا كند و از ديگر مسوولان استان هم مي‌خواهيم به طبع از استاندار خراسان رضوي با حضور در ورزشگاه حمايت خود را از پيام اعلام كنند.
وي با اشاره به شرايط مطلوب تيم پيام گفت: بازيكنان اين تيم هيچ مشكلي ندارند و همگي در تمرينات حضور دارند، تاكنون 50 درصد قرار داد بازيكنان پرداخت شده است و اين مقدار تا بازي بعدي به 60 درصد خواهد رسيد و هم اكنون پيام هيچ حاشيه‌اي ندارد.
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي با اشاره به ديدار فرداي تيم‌هاي ابومسلم و سايپا تصريح كرد: اميدوارم محمد مايلي كهن همان محمد مايلي كهن سابق باشد و با ادامه جوانگرايي كه در بازي با استقلال اهواز شروع كرد حق تمام تيم‌هاي ته جدولي را ادا كند نه اين كه تنها اين جوانگرايي را در مقابل استقلال اهواز انجام دهد.

هیچ نظری موجود نیست: