۱۳۸۸ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

كاظم غياثيان:پيام سقوط نكرد بلكه سقوطش دادند!

كاظم غياثيان اظهار داشت: پيام سقوط نكرد بلكه سقوطش دادند و هم خودمان باعث اين مساله شديم و هم كساني كه بايد از قداست فوتبال شهرستان دفاع مي‌كردند و اين كار را نكردند باعث سقوط پيام شدند و ما بيشتر به خاطر مردم شهرمان ناراحتيم.
وي تصريح كرد: تيم‌ها بايد جوانمردانه بازي مي‌كردند و شايد هر تيمي كه مقابل استقلال اهواز بازي مي‌كرد، شكست مي‌خورد اما اين كه برق از دروازه‌بان سوم يا چهارم خود استفاده كرده و يا بخواهد تمام جوانان خود را امتحان كند، به ضرر ما تمام شد ضمن اينكه باخت ذوب آهن هم خيلي در نتيجه ما و روحيه استقلال تاثير داشت.
وي تصريح كرد: شب قبل از بازي هم در اردو چند تن از بازيكنان مشكل درست کرده و دو دستگي ايجاد كرده بودند و جالب است كه براي گرفتن پول با يكديگر متحد شده بودند اما براي فوتبالشان خيلي متحد نبودند.
غياثيان ادامه داد: به آن بازيكنان گفتم دوست ندارم مربيگري كساني را بكنم كه نه به مردم، نه به شهر و تماشاچيان خود فكر مي‌كنند بلكه فقط به فكر خودشان هستند و من هم دوست ندارم در اين تيم‌ها باشم اما به خاطر مردم كه براي پيام آمده بودند، تيم را هدايت كردم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص عكس‌العمل مرتضي برگي‌زر در جريان بازي و بعد از خطاي بازيكن استقلال گفت: به نظر من كاپيتان و بزرگتر تيم بايد بتواند در آن شرايط و در آن بازي حساس و در آن موقعيت خودش را كنترل كند، اما كار او بسيار ناشيانه بود.
وي در پاسخ به اين سوال كه حضور خداداد عزيزي را در استقلال اهواز چقدر در سقوط پيام دخيل مي‌دانيد، عنوان كرد: من خوشحالم كه استقلال‌اهواز را يك مشهدي در ليگ‌برتر حفظ كرد و اين براي ما افتخار است ولي ما هم در بين تيم‌هاي پايين جدول در 6 بازي آخر 12 امتياز گرفتيم که بيشترين امتياز بود اما در نهايت اين پيام بود كه سقوط كرد.

هیچ نظری موجود نیست: