۱۳۸۸ فروردین ۲۶, چهارشنبه

اشپيتيم ارفي:تا پايان فصل به تيمي جز پيام فكر نمي كنم/پيام در ليگ برتر خواهد ماند


مهاجم آلماني تيم فوتبال پيام خراسان گفت: از شانس بالايي براي بقا در ليگ برخورداريم.
اشپيتم آرفي افزود: بازي به بازي، شانس ما براي بقا در ليگ بيشتر مي‌شود. در حال حاضر شانس ماندمان بيشتر از 50 درصد است و بايد منتظر ماند و ديد در بازي‌هاي آينده چه اتفاقي مي‌افتد.
وي خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه بازي آخرمان در مشهد است شانس خوبي براي ماندن در ليگ داريم.
وي در خصوص وضعيت حضورش در فصل آينده در پيام اظهار داشت: در حال حاضر آنچه بيش از هر چيز اهميت دارد موفقيت پيام است و پس از پايان بازي‌ها در خصوص فصل آينده تصميم‌گيري خواهم کرد.
مهاجم گلزن تيم فوتبال پيام خراسان با بيان اينکه از تيم‌هاي خارج ايران نيز پيشنهاداتي دريافت کرده‌ام، افزود: با تيم‌هاي ايراني وارد مذاکره نشده‌ام چرا که اکنون زمان مذاکره با تيم‌هاي ايراني نيست اما با چند تيم اروپايي و اماراتي مذاکراتي انجام داده‌ام و فکر مي‌کنم زمان لازم براي تصميم‌گيري در اين زمينه را دارم.
وي با بيان اينکه دوست دارم در تيم‌هاي بزرگ ايران مثل استقلال و پرسپوليس بازي کنم، گفت: اصلا به خاطر پيوستن به يکي از اين دو تيم است که در ايران فوتبال بازي مي‌کنم و دوست ندارم هميشه در يک سطح بمانم.
آرفي خاطرنشان ساخت: اگر پيام را انتخاب کردم به اين دليل بود که قرار بود براي اولين بار در ايران بازي کنم و هنوز ناشناخته بودم؛ حضور در پيام فرصت خوبي بود تا قابليت‌هاي خود را نشان دهم.
وي با تاکيد بر اينکه در انتخاب تيم آينده‌ام مسايل مالي به طور قطع مهم خواهد بود، به گفت: براي هر فوتباليستي مسايل مالي مهم است. فوتبال حرفه من است و تنها به خاطر کسب موفقيت بازي نمي‌کنم. من بايد زندگي خوبي براي خانواده‌ام فراهم کنم و اين حق طبيعي من است.
مهاجم آلماني تيم فوتبال پيام خراسان در عين حال اظهار داشت: همه چيز پول نيست و موفقيت هم مهم است. دوست ندارم براي نيمکت نشيني به تيمي بپيوندم بلکه مي‌خواهم جايي باشم که بتوانم بازي کنم.

هیچ نظری موجود نیست: