۱۳۸۸ فروردین ۱۶, یکشنبه

مصاحبه سرمربی و چند نکته

مصاحبه غیاثیان پس از شکست پیام برابر ذوب آهن مقداری آزار دهنده بود با هم اصل مصاحبه به نقل از خبرگزاری فارس و در میان آن توضیحات ما را می خوانیم:

حتي اگر سقوط هم كرده باشيم
غياثيان: مقابل استقلال بازي شرافتمندانه‌اي انجام مي‌دهيم

سرمربي تيم فوتبال پيام مشهد گفت: در صورتي كه سقوط كرده باشيم مقابل استقلال در بازي آخر شرافتمندانه بازي مي‌كنيم.
توضیح: هنوز سه هفته به پایان لیگ مانده و نخستین تیمی که شانس فرار از خطر سقوط را دارد پیام است که هم به دلیل فاصله دو امتیازی با استقلال اهواز و هم به دلیل آسانی دیدارهایش نسبت به رقبا بخت اول بقا در لیگ برتر است

كاظم غياثيان در ادامه اظهار داشت: سعي داشتيم با يك امتياز اصفهان را ترك كنيم ولي شرايطي كه مدنظرمان بود را نتوانستيم پياده كنيم و 2 گلي كه ذوب‌آهن به ثمر رساند حقش بود و اگر بيشتر از اين هم گل مي‌زد حقشان بود.
توضیح: حق ما بود که دوگل و بیشتر بخوریم و ما زورمان نمی رسید و ... دو نکته رو به ذهن متبادر می کند اول اینکه فوتبال همین مدلیست و تیمی که حقش هست همیشه امتیاز نمی گیرد در همین فصل پیام بارها از پیروزی که استحقاقش رو داشت محروم شد به علت اینکه امتیاز رو به تیمی که بهتر بازی کنه نمی دن تیمی امتیاز می گیره که از موقعیت هاش بهتر و شایسته تر استفاده کنه از طرف دیگر اینکه زور ما نمی رسید و ... بهانه هاییست که شایسته سرمربی پیام در لیگ برتر نیست به نظر فرافکنی وظیفه است وگرنه به یاد داریم که تیمی که فصل گذشته به قول خداداد زورش به پرسپولیس نمی رسید و تا صبح هم که بازی می کردند باز هم گل می خوردند در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی چه طور در یک نیمه سه گل به پرسپولیس زد، به نظر این طرز تفکر که: "ما زورمون نمی رسه "یا "این چه رقابتی که تیم ضعیف ما رو با این تیم قدرتمند روبه رو کرده " تنها سم مهلکی است که انگیزه و اراده رو در بازیکنان می خشکاند امیدواریم ادامه پیدا نکنه
وي افزود: شرايط در پايين جدول خيلي سخت شده است و حتي ابومسلم 33 امتيازي هم احتمال سقوط دارد. به خاطر همين بازي‌ها از حساسيت برخوردار است با اين حال من با صحبتي كه با مدايرن پيام داشته‌ام تا پايان فصل مي‌مانم. سرمربي تيم پيام ادامه داد: زماني كه تيم را تحويل گرفتم 23 امتياز داشتيم تعطيلات ليگ در كارمان تأثير منفي گذاشت و شرايط تمريناتمان را به هم ريخت. اميدوارم كه كار سقوط مان به هفته آخر نكشد ولي قول مي‌دهم كه حتي اگر هفته آخر هم سقوط كرده باشيم بازي شرافتمندانه‌اي مقابل استقلال انجام دهيم تا هر تيمي كه حق واقعي قهرماني دارد به حقش برسد.
این صحبت های بازی شرافتمندانه برابر حریف ذوب آهن در کورس قهرمانی چه بهتر که قبل از بازی زده می شد
غياثيان درباره جدايي هاشمي‌نسب از اين تيم و پيوستن او به كادر فني استقلال اهواز گفت: متأسفانه آقاي شريفي، رئيس كميته انضباطي برخورد دوگانه‌اي با قوانين دارد و قوانيني كه براي افراد ضعيف‌تر وجود دارد براي افراد سرشناس‌تر وجود ندارد.
با این قسمت از سخنان سرمربی که برای احقاق حق پیام است موافقم البته این که آیا لزومی به زیر سوال بردن رئیس کمیته انضباطی هم بود یا نه اختلاف نظر دارم ولی اصل ماجرا که همون گرفتن حق پیام است کار شایسته ای بود.
در مجموع به نظر مصاحبه جناب آقای غیاثیان از هوشمندی لازم جهت تحریک بازیکنان و هوادارن برای ادامه نبرد سخت و نفس گیر برای بقا در لیگ برتر برخوردار نبود امید که درادامه رقابت ها تیم پیام با پیروزی هایش هم هواداران و هم خراسانی ها را شاد کرده و جواز حضور در لیگ برتر فصل 89-1388 را در جیب نگه دارد.

۱ نظر:

احسان گفت...

تحلیل درست و به جایی بود.
موافقم.

خدا خودش کمک کنه تا این تیم محبوب ما در لیگ بمونه.