۱۳۸۸ اردیبهشت ۶, یکشنبه

كاپيتان تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: بازي با استقلال حكم فينال را براي ما دارد.


سيروس سنگچولي اظهار داشت: تيم ما شرايط بسيار خوبي دارد و بعد از پيروزي مقابل مقاومت سپاسي، انگيزه خاصي پيدا كرديم و براي ديدار با استقلال هم بسيار با انگيزه هستيم، چون هم مقابل استقلال بازي مي‌كنيم و هم ماندن و نماندن ما در ليگ برتر دست خودمان است و اين بازي حكم فينال را براي ما دارد.
وي در خصوص استقلال تهران و رويارويي با اين تيم، افزود: شير هميشه شير است و استقلال هم چه مدعي قهرماني باشد و چه مدعي نباشد، استقلال است و فكر مي‌كنم اين بازي، بازي مرگ و زندگي براي هر دو تيم است و هر تيمي كه خوش‌شانس‌تر باشد و بهتر از موقعيت‌ها استفاده كند سه امتياز بازي را مي‌گيرد. وي تاكيد كرد: شك نكنيد كه ما براي كسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم چون شانس استقلال براي قهرماني خيلي كم است اما ما براي بقا در ليگ برتر مي‌جنگيم و ماندن ما در گرو اين سه امتياز است و بايد انتحاري بازي كنيم تا دست پر از ميدان خارج شويم.
سنگچولي در پاسخ به اين سوال كه ديدار رقباي خود در انتهاي جدول را چگونه پيش‌بيني مي‌كنيد؟ گفت: استقلال اهواز قطعا برق شيراز را شكست خواهد داد و در وجود تباني نبايد شك كرد و درست است كه در فوتبال ما حواشي و حرف‌هاي زيادي وجود دارد اما عملا نيمي از اين حواشي واقعيت‌هاي فوتبال ما است كه از زبان مايلي‌كهن هم گفته شد و شايد براي بعضي‌ها تلخ باشد اما واقعيت همين است و فوتبال ما آنطور كه تصور مي‌شود، سالم نيست.
وي مدعي شد: استقلال اهواز با فوتبال سالم نمي‌تواند برق شيراز را شكست بدهد. وي ادامه داد: به نظر من احتمال سقوط ابومسلم خيلي بيشتر است اما دلم نمي‌خواهد اين اتفاق بيافتد و اميدوارم برقي‌ها يك فوتبال جوانمردانه انجام دهند كه هر تيمي كه لايق است در ليگ برتر بماند نه اينكه با لابي كردن نتيجه بگيرند و دو تيم مشهدي ضرر كنند.
دروازه‎بان تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: مطمئنم كه استقلال اهواز به هر كاري دست مي‌زند تا در ليگ برتر باقي بماند اما پيام و ابومسلم كسي را براي لابي کردن ندارند. سنگچولي در خصوص ليگ برتر و اولين حضور پيام در اين رقابت‌‎ها عنوان داشت: ليگ بسيار خوبي بود و تنها ايرادي كه مي‌توان به آن گرفت؛ فشردگي بازي‌ها در مقطع خاصي از مسابقات بود اما در مجموع فوتبال‌هاي خوبي را شاهد بوديم و فكر مي‌كنم ليگ برتر امسال نسبت به ليگ‌هاي گذشته پوياتر بود.

هیچ نظری موجود نیست: