۱۳۸۸ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

دكتر پيماني زاد:با تمام توان در مقابل استقلال خواهيم جنگيد/طرفداران ابومسلم، پرسپوليس و استقلال براي حمايت از تيم شهرشان به ورزشگاه بيايند


سرپرست تيم فوتبال پيام خراسان گفت: براي بقا در ليگ برتر با تمام توان در مقابل استقلال خواهيم جنگيد.
دکتر حسين پيماني‌زاد افزود: با توجه به اتفاقات هفته گذشته ليگ برتر فوتبال حساسيت بازي مقابل استقلال تهران بسيار زياد شده است و با توجه به شرايط جدول محکوم به پيروزي مقابل استقلال هستيم.
وي ادامه داد: حريفان ما در انتهاي جدول با تيم‌هاي نسبتا بي انگيزه‌اي ديدار دارند اما استقلال هنوز براي قهرماني مي‌جنگد و به همين دليل كار ما مشكل تر از بقيه است، اما پيام با تمام توان مقابل استقلال مي‌جنگد و قطعا پيروز خواهد بود.
وي تاكيد كرد: برغم اين كه استقلال به بازيكنانش انگيزه‌هاي مالي داده است اما بازيكنان پيام با توجه به اعتمادي که به مديران تيم خود پيدا كرده‌اند به يك خودانگيزگي رسيده‌اند و روحيه بالايي براي كسب پيروزي مقابل استقلال دارند.
سرپرست تيم پيام خراسان با درخواست از مردم مشهد براي حمايت از پيام در بازي مقابل استقلال گفت: مسلم اين است كه اكنون ديگر بحث ناسيوناليستي و عرق مشهدي‌ها به تيم‌هاي شهر خود مطرح است و شهروندان مشهدي بايد به فكر نگهداشتن تيم‌هاي شهر خود باشند و حق اين است كه چه ابومسلمي‌ها، چه پرسپوليسي‌ها و چه استقلالي‌ها براي حمايت از تيم شهرشان به ورزشگاه بيايند.

هیچ نظری موجود نیست: