۱۳۸۸ اردیبهشت ۶, یکشنبه

غياثيان: آرفي اولتيماتوم دادم / به احتمال 110 درصد استقلال را شكست مي‌دهيم


سرمربي تيم فوتبال پيام مشهد گفت: اگر نتيجه مسابقه در ميدان رقم بخورد به احتمال 110 درصد استقلال را شكست خواهيم داد.
كاظم غياثيان تصريح كرد: اميدوارم بازي خوبي برابر استقلال برگزار كنيم. شرايط هر دو تيم بسيار حساس است اما اگر نتيجه مسابقه در ميدان رقم بخورد به احتمال 110 درصد استقلال را شكست مي دهيم.وي ادامه داد: شرايط كنوني استقلال با شرايط گذشته اين تيم متفاوت است. با توجه به نتايجي كه اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا گرفته؛ بعيد مي دانم از نظر روحي و رواني براي ديدار با ما آماده شود. اين وضعيت باعث شده استقلال براي ما ناشناخته باشد و نمي دانيم كه واقعا اين تيم چگونه برابر ما بازي خواهد كرد. آيا تيم آنها آماده اي هستند يا همچنان مشكل دارند.
سرمربي تيم پيام در مورد شايعه ها و حاشيه هاي هفته پاياني ليگ برتر گفت: متاسفانه فوتبال ما اين روزها وضعيت مناسبي ندارد و همه چيز به هم ريخته است اما همانطور كه گفتم در صورتي كه نتيجه در ميدان مسابقه رقم بخورد در ليگ برتر ماندگار خواهيم شد. ما نمي خواهيم كار خود را به اما و اگر بكشانيم.
غياثيان در مورد پيشنهاد استقلال به جذب آرفي براي فصل آينده اظهار داشت: به آرفي گفته ام كه او بازيكن تيم ما است. اگر چه در پايان مسابقه قراردادش با باشگاه پيام تمام مي شود اما بايد مثل ديدارهاي قبل برايمان بازي كند و در آخر فصل به هر تيمي كه بخواهد برود. اگر احساس كنم او در ديدار با استقلال آرفي هميشگي نيست در دقيقه 8 تعويضش خواهم كرد. اين را به خود او هم گفته ام.وي تاكيد كرد: اگرچه تمام اميد گلزني ما به آرفي است و او بهترين مهاجم ما محسوب مي شود اما اگر بخواهد آنطور كه حريف مي خواهد بازي كند بازيكن ديگري را به ميدان مي فرستم تا حداقل براي ما بدود. اين گونه بهتر است تا اينكه ما يك مهاجم گل نزن داشته باشيم.

هیچ نظری موجود نیست: