۱۳۸۸ فروردین ۳۱, دوشنبه

مهندس جواد ايزدي:همه چيز براي شكست استقلال آماده است

جواد ايزدي افزود: پيام به لحاظ وضعيت روحي و جسمي در شرايط عالي به سر مي‌برد و كل تيم عزم خود را جزم كرده است كه در بازي آخر استقلال را شكست دهد و در ليگ برتر بماند.
وي ادامه داد: كميته 5 نفره منتخب استاندار خراسان رضوي تمام مسايل دو تيم ابومسلم و پيام را تعقيب مي‌كند و همه گونه از اين دو تيم حمايت كرده است و اقدامات آن‌ها تاكنون تاثير خوبي در شرايط پيام داشته است.
وي خاطرنشان كرد: كميته 5 نفره براي فصل بعد در حال برنامه‌ريزي است و از هم اكنون يك سري شناسايي‌ها شروع شده است كه انشاء الله بعد از نتيجه‌گيري در بازي آخر آن‌ها را شروع خواهد كرد.
ايزدي با اشاره به پاداش هنگفت تيم استقلال براي بازيكنانش در بازي آخر تصريح كرد: بضاعت پيام در حد استقلال نيست و بازيكنان ما هم چنين توقعي ندارند اما ما در حد و سع خودمان پاداش‌هايي براي بازيكنان در نظر گرفته‌ايم.
وي افزود: چشم بازيكنان ما به مسايل مالي نيست، بازيكنان پيام تاكنون غيرت خود را نشان داده و از اين به بعد هم خواهند داد. مديرعامل باشگاه پيام با اشاره به محبوبيت تيم استقلال در شهرهاي مختلف كشور خاطرنشان كرد: در جلساتي كه با تربيت‌بدني و فدارسيون فوتبال داشته‌ايم مقرر شده است كه در بازي هفته پاياني ليگ براي هواداران استقلال از حداكثر ظرفيتي كه قانونا مشخص شده است استفاده شود و نه بيشتر.
وي افزود: در ورزشگاه ثامن به اندازه‌اي كه قانون اجازه مي‌دهد به هواداران استقلال صندلي مي‌دهيم و اميدواريم كه مسوولان استاني هم در اين خصوص از ما حمايت كنند. ايزدي ادامه داد: از تمام مردم مشهد مي‌خواهم كه در روز بازي به ورزشگاه بيايند و تيم خود را تشويق كنند، وضعيت دو تيم پيام و ابومسلم خطرناك است و ما اميدواريم با حمايت هواداران و غيرت بازيكنانمان به پيروزي دست يابيم. وي تاكيد كرد: از رسانه‌هاي استاني مي‌خواهم مراقب حواشي احتمال كه ممكن است رقباي دو تيم ابومسلم و پيام براي آن‌ها ايجاد كنند باشند و به اين دو تيم كمك كنند تا بازي‌هايشان را در يك فضاي ورزشکارانه و جوانمردانه انجام دهند.

هیچ نظری موجود نیست: