۱۳۸۸ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

اخرين اخبار از اردوي پيام



اخراج كاپيتان

مرتضى برگى زر هافبك هجومى پيام توسط كاظم غياثيان اخراج شد. سرمربى پيام در حالى هافبك هجومى خود را اخراج كرده است كه پيام در سه ديدار پايانى فصل براى ماندن نياز به برد دارد. برگى زر قبل از ديدار با ذوب آهن، در تمرينات دو جلسه غيبت كرد تا غياثيان به خاطر اين موضوع او را از تمرين محروم كند. غياثيان به برگى زر گفته است كه ديگر او را لازم ندارد و مى تواند برود و استراحت كند. گفته مى شود، با اخراج از پيام، مرتضى برگى زر قصد رفتن به گرگان را دارد. هادى برگى زر برادر او هدايت اتكاى گرگان در ليگ يك را بر عهده دارد و گفته مى شود پس از اخراج از پيام مرتضى برگى زر شايد به اتكا برود.

وعده پاداش

حساسيت سه ديدار پايانى انگار باعث شده تا مسؤولان باشگاه پيام دست و دل باز شوند! پيام مشكلات مالى فراوانى در طول فصل داشته و حالا كه خطر سقوط تيم را به شدت تهديد مى كند، مسؤولان باشگاه با وعده پاداش و پرداخت مطالبات سعى در ايجاد انگيزه ميان بازيكنان دارند. پيامى ها به بازيكنان تيمشان گفته اند در صورت برد مقابل راه آهن مبلغ ۲۰ ميليون تومان پاداش نقدى به تيم پرداخت مى شود. علاوه بر اين پاداش سقف دريافتى قرارداد بازيكنان هم به ۵۰ درصد خواهد رسيد. در حال حاضر بازيكنان پيام حدود ۴۰ درصد از قرارداد خود را گرفته اند اما باشگاه قول داده در صورت برد مقابل راه آهن تا قبل از دو ديدار پايانى همه بازيكنان ۵۰ درصد قرارداد خود را دريافت كنند.

سوپراستار به راه اهن مي رسد

محمد سهيمى هافبك تاثيرگذار و گلزن پيام به ديدار راه آهن مى رسد. سهيمى در طول فصل يكى از بهترين مهره هاى تيمش بوده اما در تعطيلات نوروز در تمرينات دچار مصدوميت شد تا ديدار حساس با ذوب آهن را از دست بدهد. با تلاش پزشكان پيام، محمد سهيمى آماده بازى شده است و مى تواند مقابل راه آهن به ميدان برود.

۱ نظر:

نویسندگان وبلاگ فوتبال خراسان گفت...

وبلاگ (فوتبال خراسان ) همراه با آخرین اخبار ، تفسیرها ، و مطالب خواندنی برای اهالی فوتبال استان.
http://football-khorasan.blogfa.com آدرس اینترنتی :