۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

دو ملي پوش افريقايي و دو ملي پوش اروپايي در راه پيام

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: اگر مسوولان استان از پيام و مالک آن حمايت نكنند، فوتبال مشهد نابود خواهد شد.
علي حنطه تصريح كرد: تيم پيام به حمايت مردم و به خصوص مسوولان استاني احتياج دارد و آن‌ها اگر پيام را دوست دارند بايد به صفايي كمك كنند و گرنه شرايط فوتبال شهر ما از اين بدتر و فوتبال مشهد نابود خواهد شد.
وي افزود: همه بايد با هم متحد شوند و استانداري و فرمانداري و تربيت بدني با اتحاد با يكديگر فوتبال اين شهر را نجات دهند و تلاش کنند تا حتي اگر مشكلي پيش بيايد، حمايت خود را انجام داده باشند.
حنطه با بيان اينكه اگر صفايي زودتر به باشگاه پيام ملحق مي‌شد، تا الان 9 امتياز داشتيم، ادامه داد: وي تا به امروز حمايت زيادي از تيم انجام داده و از زماني كه به باشگاه آمده ‌هر چه كه خواستيم در اختيارمان قرار داده است.
وي در خصوص ديدار تيمش با شموشک نوشهر و كسب تساوي مقابل اين تيم، اظهار داشت: مسوولين ورزشي نوشهر به تيم شموشک قول داده بودند كه در صورت پيروزي برابر پيام مشكلات مالي اين تيم حل خواهد شد و در ديدار با ما، تمام مسوولان از شهردار و فرماندار گرفته تا مسوولان تربيت بدني اين شهر در استاديوم حضور داشتند و مردم هم استقبال خوبي از اين بازي کرده بودند و همه اين مسايل باعث بالا رفتن انگيزه شموشك مقابل ما شد اما با اين حال بازي بسيار خوب و در خور انتظاري انجام داديم، ضمن اينكه در دقيقه 93 يك موقعيت تك به تك را نيز از دست داديم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان تاكيد كرد: در اين بازي 4 نفر از بازيكنان اصلي تيم در اختيارم نبودند و مجبور شدم از 5 بازيكن كه براي اولين بار بود در ليگ دسته اول بازي مي‌كردند استفاده كنم كه آن‌ها تا حدودي نمره قبولي گرفتند.
وي افزود: تيمي كه من بسته‌ام با حضور 95 درصد بازيكنان بومي، براي بقا در ليگ دسته اول مناسب است اما هميشه به قله فكر مي‌كنم و اين تيم را جزو 4 يا 5 تيم اول گروه خود خواهيم كرد.
حنطه از جذب 4 بازيكن خارجي براي تيمش، خبر داد و گفت: دو دعوتنامه به سنگال و كامرون ارسال كرده‌ايم و به دنبال جذب دو بازيكن از تيم ملي اين كشورها در پست دفاع وسط و هافبك هستيم ضمن اينكه دو بازيكن اوكرايني از تيم ملي اميد اين كشور را هم جذب خواهيم كرد.
وي ادامه داد: به دنبال بازيكنان آزاد ليگ‌برتر هم هستيم و با توجه به اين كه طبق قانون مي‌توانيم هر ماه دو بازيكن به ليست تيم اضافه كنيم، از اين بابت مشكلي وجود ندارد.
حنطه در خصوص ديدار لغو شده تيمش با مخابرات فارس، از بازي‌هاي عقب افتاده ليگ دسته اول، عنوان كرد: ما براي اين بازي آماده بوديم و چون در مشهد ميزبان مخابرات فارس هستيم هر زمان كه اعلام شود، مي‌توانيم بازي را انجام دهيم.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

به نام خدا

www.f13.blogfa.com

مرادی گفت...

سلام دوست من یه بار هم براتون پیغام گذاشتم که اگر خبری از مهران رحمان مشهدی دارید بهم بگید که دیدم خبری نشد لطفا اگر شماره ای ازش دارید بهم بگید چون کاره خیلی فوری باهاش دارم ممنون