۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

رستگاري در دقيقه95/حمايت پرشور از پيام در تختي

تيم پيام خراسان عصر روز گذشته توانست در دقايق پاياني با به ثمر رساندن يك گل 3امتياز ارزشمند را كسب كند.
گزارش بازي:
پيام مشهد ۱- داماش دورود صفر
گل: مهدى حسينى(دقيقه ۵+۹۰)
داور: حميد بابايى نژاد، كمك ها: رضا على ليوانى و هومن سحرى،
اخطار: سجاد اميدى(پيام)، رضا يادگارى، عليرضا افضلى و ميلاد ميرترابى(داماش)،
تماشاگر: 4000 نفر، ورزشگاه: تختى مشهد
پيام مشهد:
حسين هوشيار(۱۶)، يونس مسعودى(۱۵)، سجاد اميدى(۱۶) از دقيقه ۶۷ مصطفى سخت رزم، ايمان نعمت پور(۱۶) از دقيقه ۸۰ سلمان زحمتكش، مهدى حسينى(۱۷)، محمد غلامين(۱۴)، منصور جماليان(۱۵)، شعيب آخوندى(۱۲) از دقيقه ۳۲ على عالى(۱۴)، روح الله سلطانى(۱۶)، حميد مروى(۱۵) و محمد دل آراى ترك(۱۶)
سرمربى: على حنطه(۱۷)
داماش دورود:
رضا يادگارى(۱۴)، سهيل عبداللهى(۱۴)، عليرضا افضلى(۱۲)، محمود ميرترابى(۱۴)، مهرداد كفشگرى(۱۳)، شهريار مرادبيگى(۱۵)، محمدصادق طاهرى(۱۴)، ميلاد نصرتى(۱۳)، ميلاد ميرترابى(۱۳)، حامد منفرد(۱۲) و بهمن داستانى(۱۲) از دقيقه ۵۰ حامد كيانى راد(۱۴)
سرمربى: ماركار آقاجانيان(۱۳)
شرح بازى:
تيم پيام مشهد و داماش دورود بازى پاياپايى را انجام دادند و هر ۲ تيم موقعيت هاى خوبى روى دروازه حريف به وجود آوردند. با اين حال موقعيت هاى داماش روى دروازه پيام بيشتر بود و اگر تيزهوشى حسين هوشيار، سنگربان پيام نبود اين تيم در همان نيمه اول گل را دريافت مى كرد. پيامى ها در اين مسابقه بيش از هر چيز به دنبال اين بودند كه تيم حريف را به يك سوم دفاعى خود بكشانند و بعد از آن به سمت دروازه داماش حمله ور شوند كه فقط در لحظات پايانى مسابقه از اين موضوع استفاده كردند و گل برترى خود را به ثمر رساندند. در اين صحنه ارسال روح الله سلطانى در شلوغى محوطه جريمه به مهدى حسينى رسيد و شوت رو پاى او به تور دروازه داماش چسبيد. بدين ترتيب پيام مشهد اولين پيروزى خود را جشن گرفت. ماركار آقاجانيان سرمربى داماش بدشانس ترين مرد اين بازى بود چرا كه لااقل مى توانست يك تساوى بگيرد اما دقيقه ۹۵ شكست خورد.
حواشي بازي:
پس از تعليق سه هفته‌اي تيم پيام خراسان، هواداران اين تيم استقبال خوبي از آن به عمل آوردند، به نحوي كه حدود 4 هزار نفر در ورزشگاه تختي مشهد اين ديدار را از نزديك ديدند.
بازيكنان تيم داماش لرستان در انتهاي اين ديدار دائما خود را بر روي زمين مي‌انداختند كه اين امر اعتراض شديد كادر فني تيم پيام و هواداران آن را به همراه داشت.
كادر فني تيم داماش لرستان نيز در طول بازي به شدت به داوري اعتراض مي‌كردند، به نحوي كه سه نفر از اعضاي اين كادر توسط داور از كنار زمين اخراج شدند.
پزشك تيم داماش لرستان نيز كه به شدت به داور اعتراض مي‌كرد توسط وي از زمين اخراج شد اما پس از مصدوميت دروازه‌بان اين تيم مسوولان بازي مجبور به آوردن وي در كنار زمين شدند تا دروازه‌بان را معالجه كند و پس از درمان دروازه‌بان دو مرتبه پزشك لرستان از زمين مسابقه اخراج شد.
كادر فني تيم فوتبال داماش پس از اتمام بازي در حالي كه به شدت اعتراض مي‌كردند به سمت داور بازي رفتند كه اين اعتراض آنها به نحوي بود كه داور بازي با كمك ماموران حراست تربيت بدني ونيروي انتظامي موفق به خروج از زمين شد.
ماركار آقاجانيان سرمربي تيم داماش حاضر به انجام مصاحبه نبود و به همين به محل برگزاري كنفرانس خبري نيامد اما پس از اصرار خبرنگاران در جلوي درب رختكن حاضر به صحبت شد.

هیچ نظری موجود نیست: