۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

پيام2شهرداري بندرعباس0/ پيروزي شيرين با سر سيد مهدي حسيني و دستان حسين هوشيار

تيم پيام خراسان عصر امروز در ورزشگاه تختي با حمايت پرشور تماشاگرانش توانست با ارائه يك بازي زيبا با نتيجه دو بر صفر تيم بالانشين شهرداري بندرعباس را شكست دهد.
در اين ديدار ابتد پيام در دقيقه 22سيد مهدي حسيني گلزن پيام توانست تيمش را يك بر صفر پيش بيندازد پس از ان پيام ناخواسته عقب نشست و شهرداري بندر عباس حملات متعددي را بر روي دروازه پيام انجام داد كه با عملكرد خوب خط دفاعي و حسين هوشيار اين حملات بي نتيجه ماند و نيمه اول بدين شكل سپري شد.
در نيمه دوم پيام عاقلانه تر بازي كرد و از حريف خود بهتر كار را اغاز كرد تا بازهم سيد مهدي حسيني بتواند در دقيقه 49دروازه شهرداري بندر عباس را باز كند.در ادامه كفه ترازو به سمت شهرداري بندر عباس سنگيني مي كرد.چندين ضربه را بندرعباسي ها روانه دروازه پيام كردند اما حسين هوشيار با هوشياري مانع از ورود انها به دروازه شد تا اينكه داور در سوت خود دميد و نقطه پنالتي را به سود شهرداري نشان داد.و اين بارهم حسين هوشيار دروازه بان بي نظير پيام با عكس العملي عالي توانست پنالتي حريف را مهار كند تا روحيه شهرداري بندرعباس تمام شود.پس از اين توپ ميدان تا پايان بازي بيشتر در ميانه ميدان رد و بدل مي شد.
====
علي حنطه:اين برد اصل تعصب بازيكنان و حمايت تماشاگرانمان بود
علي حنطه پس از پيروزي دو بر صفر تيمش در جمع خبرنگاران افزود: تيم شهرداري بندرعباس تيم بسيار خوبي است و من براي آناليز بازي آن‌ها 20 بار فيلم بازي اين تيم را ديدم و بر همين اساس تلاش كرديم تا در دقايق اوليه بازي حتما به يك گل دست يابيم تا بازي اين تيم باز شود و با اين حربه موفق به پيروزي مقابل شهرداري شديم.
وي ادامه داد: در طول دو هفته گذشته حرف و حديث‌هاي زيادي براي پيام درست كردند و عده‌اي سعي داشتند كه ما را به حاشيه ببرند و هيچ كس فكرش را هم نمي‌كرد كه ما بتوانيم شهرداري را شكست دهيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خاطرنشان كرد: مديريت جديد باشگاه نياز به حمايت دارد و از مسوولان و مطبوعات شهر مي‌خواهم كه پيام را حمايت كنند كه اگر اين اتفاق نيفتد فوتبال مشهد از بين خواهد رفت.
علي حنطه در خصوص وضعيت تيمش در ادامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول گفت: وقتي اين تيم را بستيم، هدفمان تنها بقا در ليگ دسته اول بود اما اكنون قول مي‌دهم كه پيام بتواند جزو مدعيان ليگ باشد.
سرمربي تيم فوتبال پيام با اشاره به تلاش تيمش براي جذب 5 بازيكن جديد خاطرنشان كرد: 5 بازيكن جديد از كشورهاي اوكراين و سنگال كه داراي سابقه بازي در تيم‌هاي ملي اين كشورها هستند را مد نظر داريم و اميدواريم بتوانيم حداقل با سه بازيكن قرارداد ببنديم. حنطه در خصوص صحبت‌هاي خداداد عزيزي عليه تيم پيام گفت: اظهار نظر در اين خصوص بر عهده مديران تيم است اما با توجه به شناختي كه از عزيزي دارم، مي‌دانم كه حتما صبرش تمام شده كه اين طور عليه ما صحبت مي‌كند و اميدوارم هرچه زودتر حق و حقوقش به وي داده شود.
عباس سرخاب:پيام شانس اورد!!!
سرمربي تيم فوتبال شهرداري بندرعباس پس از شكست تيمش مقابل پيام خراسان گفت: تيم پيام با استفاده از شانس موفق به پيروزي شد.
عباس سرخاب در جمع خبرنگاران افزود: هر دو تيم فوتبال برابري را ارائه كردند اما تيم پيام با استفاده از شانس و بر روي دو ضربه اوت دستي موفق شد به ما گل بزند و اين بار شانس با پيام يار بود.
وي ادامه داد: شهرداري هم چندين موقعيت خوب از جمله يك پنالتي داشت كه موفق به گلزني نشد. ما تيم خوبي داريم و خوب هم بازي كرديم و از بازي بازيكنانم راضي هستم.
سرمربي تيم شهرداري بندرعباس درخصوص وضعيت تيمش در ادامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول گفت: قول صعود نمي‌دهم اما ما يقينا يكي از مدعيان ليگ دسته يك هستيم. ما در حال حاضر بازي‌هاي سخت خود را پيش رو داريم اما مطمئنا جايگاهي در بالاي جدول به دست خواهيم آورد.

هیچ نظری موجود نیست: