۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

حكم ابادي از جلسه شبانه استاندار با مسئولان پيام خبر داد

سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي از برگزاري جلسه‌اي ميان مالک جديد، مالک قديم و مديرعامل باشگاه پيام با استاندار خراسان رضوي خبر داد.
حکم‌آبادي گفت: اين جلسه ساعت 24 آغاز و تا 1 و 30 دقيقه بامداد ادامه داشت و در آن مالک جديد گزارشي از روند مديريت باشگاه طي اين مدت ارائه کرد.
وي افزود: صفايي مالک جديد باشگاه در اين جلسه از استاندار خواست يک بار در هر ماه براي اعلام روند اداره باشگاه به صورت کتبي و مصور به استانداري برود.
حکم‌آبادي با بيان اينکه صفايي اعلام کرده فقط گزارش کار را به شخص استاندار ارائه مي‌دهد، اظهار داشت: نه تنها مالک که تمام کادر مديريتي و فني باشگاه و حتي تمام مردم فهيم خراسان رضوي در جريان هستند که اگر تلاش‌هاي استاندار خراسان رضوي نبود، الان پيامي وجود نداشت.
سخنگوي پيام اضافه کرد: بعد از برد پيام مقابل داماش تمامي اعضاي باشگاه اين برد را تقديم استاندار خراسان رضوي کردند و صفايي هم پيام اعضاي باشگاه مبني بر تقديم برد را به استاندار ابلاغ کردند.
وي همچنين درباره شايعه شکايت باشگاه داماش از کادر فني پيام مبني بر تحريک داور بازي، خاطرنشان کرد: هنوز چنين چيزي رسما به ما ابلاغ نشده اما اگر برايمان روشن شود که به دلايل واهي از کادر فني ما شکايت شده نه تنها دنبال مي‌کنيم که مسئله ديگري مبني بر غيرقانوني بودن حضور سرمربي داماش روي نيمکت اين تيم را هم پيگيري مي‌کنيم.
وي افزود: آقاجانيان در بازي هفته چهارم تيمش مقابل صنعتي کاوه، توسط داور از روي نيمکت اخراج شد، اما او نه تنها خيلي راحت مقابل تيم ما از روي نيمکت، داماش را هدايت مي کرد که به نحوه داوري و تصميمات کميته داوران هم معترض بود.
سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي افزود: در عين حال پيشنهاد مي‌کنيم عده‌اي که علاقه‌اي به موفقيت پيام نداشتند سعه صدر بيشتري داشته باشند و بدانند که اين هنوز ابتداي راه پيام است.
حکم‌آبادي در پايان درباره برنامه بازي هاي هفته آينده پيام گفت: روز جمعه در نوشهر مهمان شموشک خواهيم بود، پس از برگشت، ديدار معوقه هفته اول خود را مقابل پيام مخابرات فارس برگزار مي کنيم و پس از آن در قالب جام حذفي به مصاف صنعت گاز سرخس خواهيم رفت و ديدار با شهرداري بندرعباس از هفته هفتم رقابت‌هاي ليگ دسته اول هم چنانچه به تعويق نيفتد پس از بازي جام حذفي‌مان خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: