۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

معاون پيام:ما از خداداد انتظار نداشتيم!

معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان در واکنش به اظهارات خداداد عزيزي در نشست خبري کميته انضباطي گفت: گرچه حرف‌ها و کارهاي عزيزي هميشه غافلگير کننده است اما جامعه فوتبال خراسان و مشهد با شنيدن اظهارات ديروز وي در نشست دکتر شريفي در شوک فرو رفت.
وحيد ضرابي‌نسب گفت: اگر حرف‌هاي آقاي عزيزي را همه نمي‌ديدند، باورمان نمي‌شد يکي که تمام افتخاراتش را از شهر مشهد دارد، اين چنين داغ و پرشور عليه زادگاهش حرف بزند، اما گويا ايشان کمر به نابودي فوتبال مشهد بسته است.
وي افزود: در شرايطي که تيم فوتبال پيام با درايت و پيگيري هاي شخص استاندار ورزش دوست خراسان رضوي و روي کار آمدن مالک جديد به روزهاي خوبش رسيده و در اولين بازي خانگي‌اش در ميان حضور غافلگيرکننده تماشاچيان مشهدي به پيروزي دست يافت، توقع نداريم عزيزي که خود عضوي از خانواده بزرگ پيام است اينچنين مقابل فوتبال دوستان مشهدي بايستد و بر تعليق پيام اصرار بورزد.
ضرابي‌نسب ضمن قدرداني از کميته انضباطي و دکتر شريفي در مساعدت براي حل مشکل پيام گفت: درست نيست الان که هم و غم مسوولان استان کمک به پيام و مساعدت گروهي در رساندن دوباره تيم به ليگ برتر است آقاي عزيزي حرف از تعليق و تهديد و شکايت بزند و بخواهد اين همه راه تا مالزي برود، بي شک متشنج کردن فضاي خوب و رو به رشد اين روزهاي پيام به نفع هيچ کس نيست.
معاون فرهنگي پيام خراسان با اشاره به حل شدن مشکلات مالي باشگاه و تصميم صفايي به عنوان مالک جديد و صلاحي به عنوان مديرعامل بر تسويه تمامي بدهي‌ها در مدت زماني بسيار کوتاه گفت: خوشبختانه پس از چند ماه بلاتکليفي با ورود تيم مديريتي جديد و تزريق پول و انگيزه به تيم و با حمايت بي نظير دکتر صلاحي استاندار خراسان رضوي، پيام بهترين وضعيت چند سال اخير را دارد و يکي از شانس‌هاي اصلي صعود از گروه خودش است.

هیچ نظری موجود نیست: