۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

حنطه:هنوز به شرايط ايده ال فاصله داريم



علي حنطه در كنفرانس خبري پس از بازي هفته پنجم جام آزادگان گفت: پس از حرف‌ و حديث‌هاي فراوان در مورد پيام و حرف‌هايي كه در مورد تعليق تيم زده مي‌شد، بالاخره توانستيم در رقابت‌ها شركت كنيم و با جمع‌آوري پتانسيل فوتبال مشهد يك تيم آماده را روانه مسابقات كنيم.
وي ادامه داد: در بازي اول در مقابل شاهين اهواز هم حق ما شكست نبود و ما در دقيقه آخر بازي يك پنالتي را از دست داديم. در اين بازي هم پيروزي حق ما بود و با تلاش بازيكنان به پيروزي رسيديم.
وي با انتقاد از عملكرد تيم داماش تصريح كرد: داماش مقابل ما فوتبال بازي نمي‌كرد، اين تيم كاملا فيزيكي بود و مدام بازيكنان خود را روي زمين مي‌انداختند و در اين زمين خراب ما نمي‌توانستيم كاري از پيش ببريم و حريف ما هم آمده بود كه تنها يك امتياز از اين بازي بگيرد و برود.
علي حنطه با اشاره به عملكرد ضعيف داوران در ليگ دسته اول فوتبال ايران تصريح كرد: اگر از داوراني با كيفيت داوران ليگ برتر در ليگ يك استفاده نشود، همواره درگيري در مسابقات اين ليگ خواهد بود و اگر امروز با درايت داور بازي تمام شد، در بازي‌هاي آينده ممكن است بازي‌ها به واسطه جنجال تيم‌ها نيمه تمام بماند.
وي افزود: بازي‌هاي ليگ دسته اول از حساسيت بالايي برخوردار است و داوراني كه براي مسابقات اين ليگ انتخاب مي‌شوند بايد از تجربه و مهارت لازم برخوردار باشند. سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان با اشاره به مشكلات مالي تيمش تصريح كرد: مي‌دانم كه مالك تيم به واسطه خريد آن بدهي زيادي به دوشش افتاده است اما او به ما قول داده است كه به زودي مطالبات بازيكنان را پرداخت كند اما از مسوولين استان هم مي‌خواهم كه صفايي را تنها نگذارند.
علي حنطه با بيان اينكه به دنبال جذب سه بازيكن جديد هستيم خاطرنشان كرد: "نگودي" بازيكن فصل پيش ابومسلم با پيام قرارداد بسته است و از هفته آينده براي ما بازي مي‌كند، ضمن اين كه سه بازيكن خارجي از كشورهاي اوكراين، نيجريه و جمهوري چك در هفته آينده به ايران خواهند آمد كه پس از تاييد فني آنها با پيام قرارداد خواهند بست.

هیچ نظری موجود نیست: