۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

معاون پيام:خداداد دشمن فوتبال خراسان است

معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان رضوي در واکنش به مصاحبه خداداد عزيزي با يکي از روزنامه‌ها عليه پيام و مديرعامل اين تيم، گفت: متاسفانه آقاي عزيزي دچار توهم شده است و با تمام احترامي که نسبت به افتخارآفريني‌هاي فوتبالي‌اش داريم اما خيلي‌ها به خاطر اين رفتارهاي تکراري، او را ديگر شهروند مشهدي به حساب نمي‌آورند.
وحيد ضرابي‌نسب افزود: آقاي عزيزي خود در همين مصاحبه‌اش اذعان کرده حدود 20 ميليون تومان از باشگاه طلبکار است و بايد پرسيد آيا اين مبلغ جزيي، ارزش اين همه جار و جنجال را دارد؟ آن هم در شرايطي که مديرعامل باشگاه تاکيد کرده چک آقاي عزيزي با مبلغي خيلي بيشتر کشيده شده و آماده تحويل به ايشان است.
معاون باشگاه پيام خراسان حرکات و حرف‌هاي عزيزي را دور از اخلاق ورزشکاري خواند و گفت: وقتي کساني که از آن‌ها به عنوان اسطوره ياد مي‎کنيم به فضاي بي‌فرهنگي در فوتبال ما دامن مي‌زنند از جوانترها چه توقعي مي‌توان داشت؟
ضراب‌ نسب با تکذيب ادعاهاي مطرح شده از سوي خداداد عزيزي درباره مديرعامل باشگاه پيام گفت: ايشان گفته‌اند اگر دهانشان را باز کنند خيلي‎ها دنبال سوراخ موش مي‎گردند و البته ما هم مي‌توانيم تمام بي‌احترامي‌هاي ايشان به مردم مشهد طي چند سال اخير را بياوريم تا خيلي چيزها مشخص شود.
وي افزود: متاسفانه برخي خبرنگاران آلت دست برخي نام‎ها و افراد قرار مي‎گيرند و بدون اطلاع از واقعيت‌ها، به فضاي فوتبال استان تشنج هديه مي‎کنند که اين دور از شان و رسالت خبرنگاري است.
وي با تاکيد بر اينکه عليرغم تمام اين حاشيه‎ها مخصوصا حاشيه‎هاي اخير ايجاد شده از سوي خداداد عزيزي و قائم مقام سابق باشگاه، پيام روزهاي خوب خود را مي‌گذراند، گفت: خوشبختانه با حمايت‌هاي قاطع و بي دريغ شخص استاندار خراسان رضوي آقاي دکتر صلاحي و به لطف حضور مالک جديد باشگاه، سبزپوشان مشهدي يکي از شانس‎هاي اصلي صعود از گروه خود هستند.
معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان در خاتمه افزود: ثابت خواهيم کرد با تکيه بر توانمندي‌هاي فني، حمايت تماشاچيان و اولويت دادن به اخلاق و فرهنگ مي‌توان بر تمام حاشيه‎هاي ساخته شده غلبه کرد و به تمام آن‎ها که نمي‌خواهند پيام موفق شود نشان داد فوتبال خراسان هنوز زنده است.

هیچ نظری موجود نیست: