۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

حنطه:با پيروزي جواب بدخواهان پيام را خواهيم داد

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: نعمت‌پور و جان نگودي دچار آنفلوآنزا شده‌اند و به خاطر اينكه علايم اوليه آنفلوآنزاي نوع A را داشتند، در تمرينات حضور ندارند و نگودي در هتل در حالت قرنطينه است.
علي حنطه در آستانه ديدار تيمش مقابل شموشك نوشهر، با بيان اينكه سه نفر از بازيكنان اصلي خود را در اين بازي در اختيار نخواهيم داشت، خاطر نشان كرد: سجاد اميدي، مهدي حسيني و ايمان نعمت‌پور به همراه جان دي‌نگودي، بازيكن جديد تيم در اين بازي ما را همراهي نخواهند كرد كه از بين آن‌ها نعمت‌پور و جان نگودي دچار آنفلوآنزا شده‌اند و به خاطر اينكه علايم اوليه آنفلوآنزاي نوع A را داشتند، در تمرينات حضور ندارند و نگودي در هتل در حالت قرنطينه است.
وي افزود: اين بازيكنان ياران ثابت ما در بازي‌ قبل بودند و نبودن‌شان طبيعتا مشكل‌ساز خواهد بود اما توكل‌مان به خداست.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي ادامه داد: تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم تا تيمي كه خيلي‌ها دوست ندارند نتيجه بگيرد، به پيروزي دست يابد و فقط براي خوشحالي مردم مشهد است كه به دنبال نتيجه هستيم.
وي خاطر نشان كرد: تيم شموشك تيم جوان و دونده‌اي است كه در بازي قبلي خود مقابل شهرداري تبريز حقش باخت نبود و ما فيلم بازي‌هايش را ديده‌ايم و با نقاط ضعف و قوتش به خوبي آشنا شده‌ايم.
حنطه در خصوص ميزان آمادگي تيم خود، عنوان كرد: پس از بازي سختي كه مقابل داماش لرستان داشتيم و در دقايق پاياني به پيروزي رسيديم، هفته شادابي را در تمرينات گذرانديم و تيم از نظر جسمي بسيار خوب و آماده است و از نظر روحي و رواني هم در شرايط مطلوبي هستيم.

هیچ نظری موجود نیست: