۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

مصاحبه هاي مربيان پيش از دوئل خراساني جام حذفي

علي حنطه:هيچ اختلافي با رمضان شكري ندارم



سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: جام حذفي برايمان مهم است و مي‌خواهيم با تيم‌هاي ليگ‌برتري بازي كنيم.
علي حنطه در خصوص شروع مسابقات جام حذفي و اهميت اين مسابقات عنوان كرد: مسابقات ليگ دسته اول به اين دليل مهم است كه براي صعود به ليگ‌برتر تلاش مي‌كنيم و مسابقات جام حذفي هم برايمان اهميت دارد چون مي‌خواهيم با پيروزي بر حريفان مقابل تيم‌هاي ليگ برتري قرار بگيريم و بازيكنان خود را محك بزنيم.
وي ديدار فرداي تيمش با گاز سرخس را مانند بازي‌هاي ديگر دانست واعلام كرد: تنها تفاوت اين بازي اين است كه تنها يك ديدار صورت مي‌گيرد و بازي برگشتي وجود ندارد و ما هم سعي مي‌كنيم در داخل زمين مثل بازي‌هاي ديگر باشيم.
حنطه در خصوص فوتبال گاز سرخس و ميزان شناخت از اين تيم، اظهار داشت: تيم ما آمادگي خوبي دارد خوشبختانه بازيكن مصدومي نداريم و تيم گاز سرخس هم نسبت به سال‌هاي گذشته تفاوت زيادي پيدا كرده و كادر فني قدرتمندي دارد اما ما هم با تمام قدرت و توان مقابل گاز قرار خواهيم گرفت.
وي تصريح كرد: رمضان شكري، همبازي و دستيار من در ابومسلم هدايت تيم گاز را بر عهده دارد، وي مربي بسيار خوبي است كه تيمش را نسبت به گذشته متحول كرده است.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص شايعات به وجود آمده در مورد اختلافات وي و شكري، گفت : مگر مي‌شود كساني كه 20 سال با هم رفاقت داشته‌اند اختلاف پيدا كنند و اين‌ها حرف‌هايي است كه در فوتبال مشهد درست مي‌كند و من و شكري هيچ اختلافي با يكديگر نداريم.

========
رمضان شكري:حنطه دوست من است

سرمربي تيم فوتبال گاز سرخس در آستانه ديدار تيمش در مقابل پيام در رقابت‌هاي جام حذفي گفت: براي كسب نتيجه به مشهد آمده‌ايم.
رمضان شكري افزود: گاز سرخس در وضعيت خوبي به سر مي‌برد و پس از پيروزي در هفته قبل رقابت‌هاي ليگ دسته دوم فوتبال داراي وضعيت روحي مناسبي است.
وي ادامه داد: قبل از شروع رقابت‌هاي ليگ دسته اول دو بازي تداركاتي مقابل پيام انجام داده‌ايم و بازي‌هاي اين تيم در ليگ دسته اول را هم آناليز كرده‌ايم و به شناخت كامل نسبت به اين تيم رسيده و اميدواريم كه بتوانيم نتيجه خوبي كسب كنيم.
شكري تاكيد كرد: بازي مقابل پيام بسيار مشكل خواهد بود و هر تيمي كه از شرايط و موقعيت‌هايش بهتر استفاده كند مي‌تواند پيروز بازي باشد.
سرمربي تيم فوتبال گاز سرخس با انتقاد از وضعيت زمين چمن تختي مشهد خاطرنشان كرد: در اين زمين خراب نمي‌شود فوتبال بازي كرد و اي كاش بازي در ورزشگاه ثامن برگزار مي‌شد.
رمضان شكري كه چندين سال با علي حنطه در ابومسلم همكار بوده است در خصوص تقابلش با وي و حساسيت‌هاي اين بازي به ايسنا گفت: با حنطه دوست هستم و ما تيم‌هاي يك استان هستيم، بازيكنان تيم هم با يكديگر رقابت دارند و فكر نمي‌كنم كه بازي حساسيت خاصي داشته باشد.
سرمربي تيم فوتبال گاز سرخس با بيان اينكه در جدول سختي در جام حذفي قرار گرفته‌ايم، تصريح كرد: در اين جدول تيم‌هاي بزرگي از جمله سپاهان حضور دارند كه كار را سخت مي‌كند اما هدف ما در جام حذفي رفتن تا جايي است كه به تيم‌هاي ليگ‌برتري بخوريم و آنجاست كه عيار واقعي تيم مشخص خواهد شد.
شكري در ادامه در خصوص وضعيت تيمش در رقابت‌هاي ليگ دسته دوم كشور گفت: تاكنون در اين ليگ از سه بازي 5 امتياز كسب كرده‌ايم و در جايگاه دوم گروه خود هستيم و اميدواريم كه بتوانيم به اين روند ادامه دهيم.
وي ادامه داد: گاز سرخس شرايط ويژه‌اي در يارگيري دارد و با توجه به اهداف اين باشگاه بيشتر به دنبال استفاده از نيروهاي بومي است و ما هم اكنون در تيم 16 بازيكن بومي داريم اما با اين حال اميدواريم كه امسال سنت شكني كنيم و بتوانيم به ليگ دسته اول صعود كنيم.





۱ نظر:

ناشناس گفت...

فرا رسیدن عید سعید قربان مبارك باد



امسال عید سعید قربان با سالروز تولد نادر دست نشان ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران همزمان شده است .
dastneshan.ir