۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

واكنش علي صلاحي به حملات خداداد عزيزي به پيام

مدير عامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: خداداد صورت جلسه فروش سهامش را امضا كرده است.
علي صلاحي در واكنش به اظهارات خداداد عزيزي در نشست خبري رييس كميته انضباطي، اظهار داشت: سهام عزيزي را كسي بي‌اجازه نفروخته است و او خودش در جلسه‌اي كه با حضور استاندار صورت گرفت و شريفي صورت جلسه‌اي را آماده كرده بود، حضور داشت و همه افراد سهامدار، صورت جلسه را امضا كردند.
وي تصريح كرد: هر سهامداري كه اين مساله را قبول نمي‌كرد و با فروش سهامش مخالف بود، صفايي، مي‌پذيرفت با اين شرط كه هر كس به اندازه سهمي كه دارد، بخشي از بدهي‌هاي باشگاه را تقبل كند.
صلاحي افزود: به هيچ كدام از سهامداران بابت فروش سهام حتي يك ريال هم پرداخت نخواهد شد و قرار بر اين است كه صفايي تا سقف يك ميليارد و 800 ميليون تومان به بازيكنان و طلبكاران پرداخت كند.
وي در خصوص ادعاي عزيزي مبني بر اينكه چك مطالبات وي هنوز به دستش نرسيده است، عنوان كرد: صفايي چك مطالبات عزيزي را نوشته و به مهندس عباسي، سرپرست تيم داده بود تا وي آن را به دست عزيزي برساند و چون مهلت آن براي يك ماه ديگر بود، پيگيري نكرديم كه ببينيم رسيده است يا خير، ولي حتما پيگيري مي‌كنيم كه در 15 روز باقيمانده اين چك به موقع نقد شود.
مدير عامل باشگاه پيام خراسان رضوي ادامه داد: استاندر خراسان رضوي از كميته انضباطي و كفاشيان فرصتي يك ماهه خواست تا حسابداران وضعيت باشگاه را حسابرسي كنند و آن‌ها اين مهلت را دارند و در حال حاضر در حال گرفتن رضايت از طلبكاران هستيم.

هیچ نظری موجود نیست: