۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

كفاشيان امر به بررسي مجدد پرونده شاكيان پيام كرد

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: رييس فدراسيون فوتبال دستور بررسي مجدد پرونده بدهي‌هاي باشگاه پيام را ابلاغ کرد. علي صلاحي گفت: با توجه به مبهم بودن پرونده‌ي شاکيان و طلبکاران باشگاه پيام، صفايي به عنوان مالک جديد باشگاه نامه‌اي را خطاب به فدراسيون فوتبال نوشت و در آن با تاکيد بر پرداخت تمام حق و حقوق واقعي افراد حقيقي و حقوقي، به دليل ارقام و احکام غيرواقعي صادر شده از سوي کميته انضباطي استان خواستار رسيدگي مجدد، صدور حکم قطعي و ادامه رفع تعليق باشگاه تا مشخص شدن وضعيت نهايي پرونده بدهي‌هاي باشگاه شد.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي افزود: متاسفانه به دليل اينکه پيام مدتي بلاتکليف رها شده بود، هر کس از بازيکنان و کادر فني که به کميته انضباطي مراجعه و طرح شکايت کرد به علت اينکه نماينده‌اي از باشگاه در جلسات شرکت نمي‎کرد، آرا به نفع شاکي و زيان باشگاه صادر گرديد بنابراين بدهي‌هاي باشگاه به صورت غيرواقعي افزايش سرسام‌آوري پيدا کرد.
وي ادامه داد: در پي نامه صفايي و درخواست بررسي مجدد احکام در کميته انضباطي و ادامه رفع تعليق، کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال در نامه‎اي خطاب به شريفي رييس کميته انضباطي با اين درخواست موافقت و دستور " بررسي مجدد پرونده با نگرش به واقعيت براي حل اين مشکل" را ابلاغ کرد.
وي گفت: با توجه به اين دستور، تمامي شاکيان و طلبکاران باشگاه بايد منتظر رسيدگي مجدد باشند و بنابراين به کساني که اين روزها در روزنامه‌ها مبالغ سرسام‌آوري را به عنوان طلبشان از پيام اعلام کرده‌اند توصيه مي‌کنيم با سعه صدر و آرامش بيشتر منتظر راي نهايي باشند.
صلاحي افزود: با اين عنايت کفاشيان و شريفي، پيام به حضور قدرتمند خود در ليگ دسته اول ادامه مي‌دهد و اميدواريم با صدور راي نهايي و پرداخت تمام حق و حقوق واقعي طلبکاران، حاشيه‎هاي تيم تمام و کمال از بين برود.

هیچ نظری موجود نیست: