۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

كدام طرف راست مي گويد؟!

صحبت هاي روز گذشته سجاد اميدي بازيكن سابق پيام گوياي اين مسئله است كه شرايط اكنون پيام شبيه يك توپ است كه تنها ظاهرسازي شرايط ان را مطلوب جلوه مي دهد و از درون پيام شرايطش با ابومسلم تفاوت چنداني ندارد!
==
بازيکن سابق تيم فوتبال پيام: هنوز پول قرارداد و بيمه‌ام را نگرفته‌ام
قائم مقام باشگاه گفت تمام خبرنگاران را با يك سكه خريده‌ايم!
بازيکن سابق تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: علت جدايي من از تيم پيام به اين خاطر بود که هنگام مصدوميتم هيچ کس حتي علي حنطه، سرمربي وقت پيام هم خبري از من نگرفت و هنوز هم نه پول قرارداد و نه پول بيمه‌ام را نگرفته‌ام.
سجاد اميدي افزود: در اين 7 ماهي که عمل جراحي انجام دادم هيچ کس حالي از من نپرسيد و بقيه‌ افراد هم که آمدند فقط وعده و وعيد و چک برگشتي دادند.
وي ادامه داد: مسوولان استان هم فقط وعده مي‌دهند؛ تنها آدم‌ها عوض مي‌شوند ولي شکل‌ کار همان است. من فکر مي‌کنم تا 2 سال آينده تيم پيام و ابومسلم فقط در ليگ خراسان بازي کنند چون تيمشان حتي يک چارت سازماني ندارد و الان هم در حالي که همه تيم‌هاي ليگ دسته يک، تيم‌هايشان را بسته‌اند اين دو تيم تازه به چه کنم چه کنم افتاده‌اند.
وي اظهار داشت: هر آدمي که از خيابان رد شود و 50 ميليون تومان پول و ده، دوازده تا چک داشته باشد،‌ فردا صبح مي‌تواند تيم ابومسلم و پيام را بخرد و مديرعامل شود و مهم نيست که چه بلايي سر فوتبال آن شهر مي‌آيد.
اميدي در خصوص صحبت‌هاي فلاح،‌ قائم مقام باشگاه پيام به ايسنا گفت: وقتي با فلاح براي دريافت طلبم تماس گرفتم گفتند كه پول نداريم، تمام زورت را بزن و مي‌خواهي هم مصاحبه كند كه البته ما تمام خبرنگاران را با يك سكه خريده‌ايم و نمي‌گذاريم حتي خبري در اين رابطه چاپ شود.
وي ادامه داد: در سالي كه پيام در ليگ برتر بود 38 ميليون تومان از پولم را نگرفتم و زماني هم كه پيام به ليگ يك سقوط كرد 18 ميليون تومان از پولم را نگرفتم و حالا وقتي هم اين 19 ميليون را كه حق خودم هست مي‌خواهم بايد تهديد شوم.
بازيکن سابق تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص وضعيت آينده دو تيم ابومسلم و پيام اظهار داشت: فكر مي‌كنم در 3 سال آينده، مشهد در ليگ‌برتر،‌ تيمي نخواهد داشت و اين دو تيم مطمئنا به ليگ دسته دو مي‌افتند.

هیچ نظری موجود نیست: