۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

صفايي شيفته چمنيان شده!؟/صفايي:هرچه چمنيان بخواهد برايش مهيا مي كنيم!

مالك و مديرعامل باشگاه كه در اين چندوقتي كه مطرح شده به رنگ عوض كردن سريع شهرت دارد اينبار چنان از چمنيان حمايت كرده كه اگر كسي او را نشناسد فكر مي كند يكي از مريدان چمنيان بوده او در مصاحبه جديد خود اعلام كرده كه هرچه چمنيان بخواهد برايش مهيا مي كنيم.
به هرحال بايد ديد حمايت از چمنيان تا كدامين لحظه ادامه پيدا مي كند و در كدام لحظه ورق بر مي گردد و چمنيان دشمن خوني او مي شود!
صفايي اگر مي خواهد خود را تبرئه كند بايد لااقل اين يكبار از انتخاب خود حمايت كامل كند
نكته ديگري كه در مصاحبه جديد صفايي كشف شده اين است كه او در مورد پرداخت بدهي و رفع تعليق باشگاه اعلام كرده بايد با استاندار و هيئت مديره صحبت كنم!
سوال اينست كه شمايي كه در جواب هاشم زاده گفته بوديد هزينه باشگاه را از جيب شخصي پرداخت مي كنم و ريالي از استاندار پول نگرفته ام حالا چه شده است كه براي پرداخت بدهي ها بايد با او و هيئت مديره صحبت كنيد؟
==============
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: هدف ما صعود به ليگ‌برتر است.
محمود صفايي افزود: انتظار ما از چمنيان خوب كار كردن است و همان طوري كه هيات مديره خواسته است اخلاق خيلي مهم است و ما هر چيزي را كه بخواهد، به او مي‌دهيم.
وي ادامه داد: در صورت وجود امكان مالي، هر كسي را كه چمنيان بخواهد مي‌تواند در اختيار بگيرد و ما موافقت مي‌كنيم. در انتخاب بازيكنان دخالت نمي‌كنيم و سعي مي‌كنيم تا بازيكناني را جذب كنيم كه بتوانند به صعود تيم به ليگ برتر كمك كنند.
وي در خصوص بدهي‌هاي باشگاه پيام خراسان رضوي خاطرنشان كرد: در رابطه با حل مشكل بدهي‌ها، در حال صحبت با استاندار و هيات مديره باشگاه هستيم.

هیچ نظری موجود نیست: