۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

چمنيان:قول صعود نمي دهم ولي تمامي تلاشم را مي كنم

سرمربي جديد تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: قول صعود نداده‌ام اما تمام تلاشم را براي اين مهم خواهم كرد.
عباس چمنيان افزود: هيچ كس نمي‌تواند قبل از شروع مسابقات قول قهرماني بدهد اما در جلسه هيات مديره اعلام كردم كه برنامه و هدفم ساختن يك تيم قدرتمند است كه بتواند صعود كند و براي صعود به ليگ‌برتر تمام تلاشم را خواهم كرد.
وي ادامه داد: از يك ماه قبل برنامه‌هايم را به مالك باشگاه داده بودم كه در آن اهداف و چشم‌انداز تيم مشخص شده بود كه مورد قبول هيات مديره قرار گرفت و قرار شد تا چند روز آينده با مهيا شدن امكانات تمرينات تيم آغاز شود.
چمنيان خاطرنشان كرد: زمان زيادي را براي آماده‌سازي تيم از دست داده‌ايم و ماه مبارك رمضان نيز در پيش است بنابراين در هفته جاري كار را آغاز خواهيد كرد.
وي افزود: تيم در صورتي شانس صعود خواهد داشت منابع مالي لازم تامين شده باشد و مديريت مالي صورت گيرد ضمن اينكه داشتن بازيكنان خوب به عنوان ابزار و همچنين حمايت مديران استاني، رسانه‌ها و هواداران نيز جزو شروط موفقيت است كه هيات مديره باشگاه اعلام كرده است در اين راه به ما كمك خواهد كرد.
سرمربي جديد تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص سياست باشگاه پيام در جذب بازيكن تصريح كرد: اولويت اول با بازيكنان سال گذشته تيم و بازيكنان بومي است و پس از آن با توجه به بضاعت باشگاه نسبت به جذب بازيكن اقدام خواهيم كرد اما تعصب خاصي در جذب بازيكن نداريم و ساختن يك تيم مقتدر در اولويت است.
وي در خصوص بودجه تيم پيام در فصل آينده رقابت‌هاي ليگ دسته اول گفت: هيات مديره باشگاه با بودجه پيشنهادي در برنامه‌ام كه معادل يك ميليارد و 500 ميليون تومان بود، موافقت كرده است.
چمنيان در خصوص كادر فني تيم فوتبال پيام نيز به ايسنا گفت: هنوز به جمع‌بندي كامل نرسيده‌ام اما تا پايان هفته گزينه‌هاي مدنظرم را به مديرعامل باشگاه معرفي خواهم كرد.
================
در حاشيه(به نقل از وبلاگ يونس مسعودي):
کلاس یک روزه دانش افزایی مربیان در مشهد با تدریس اساتید بزرگ، آقایان مرتضی محصص و فریدون معینی برگزار شد.
بشنوید از حاشیه های این کلاس:
بیشتر مدرس های مشهدی در این کلاس حضور داشتند.عباس چمنیان،مجید مرتضایی،علی صنعتگر از کسانی بودند که تا انتهای کلاس حضور داشتند.
علی حنطه و رضا صاحبی هم در این کلاس حضور داشتند.
روی هم رفته استقبال زیادی از این کلاس نشد چرا که صندلیهای سالن همایشهای دانشگاه امام رضا (ع)به طور کامل پر نشده بود!؟
در ابتدای این همایش و پس از صحبتهای دکتر عطار زاده ریئس کمیته آموزش هیئت فوتبال خراسان ،هاشم حسینی برای اطلاع رسانی در مورد برنامه های آینده به روی سن رفت اما باز هم نتوانست اختلاف و مخالفت خود را با فوتبال پاک پنهان کند و با تمجید از عملکرد هادی برگیزر و علی حنطه!آنها را از بهترین مربیان بومی دانست!؟او بلافاصله پس از اینکه واکنش رفتاری مربیان حاضر را دید حرفش را عوض کرد و گفت با عباس چمنیان هیچ مشکلی ندارد! البته از او هم چنین انتظاری می رفت..........
همه هواداران پيام هادي برگي زر را مي شناسند و تمامي انها مي دانند كه پيام زماني كه به ليگ برتر صعود كرد او سرمربي تيم بود و در ادامه نيز همواره در تيم هايش موفق بوده بنابراين نبايد از اينكه او را به عنوان يكي از موفق ترين هاي استان نام برد تا اين حد برافروخت!؟

۱ نظر:

مهسا گفت...

سلام خوبی آقا مهران ؟
پارسال دوست امسال آشنا ؟
کم پیدایی ؟
ممنون بابت تبریک
گفتم که گلی که به پلیس عراق زده رو ندارم
چرا حالا دنبال اونی ؟
نری سال دیگه بیایا