۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

چرخش 180درجه اي!!!!

در حالي كه مالك باشگاه پيام دو هفته گذشته قول داده بود كه هفته اينده(يعني هفته گذشته)سرمربي تيم را تعيين كند هنوز خبري از مشخص شدن اين شخص نيست.در ان مصاحبه صفايي تاكيد كرده بود كه در فصل اتي به كمتر از صعود راضي نخواهيم شد
در حالي در مصاحبه امروز خود اعلام كرده كه قصد تغيير چنداني را ندارد و قصد دارد با كمترين تغيير در كادر و بازيكنان فصل اينده را سپري كند!!!!!
همچنين او در صحبت هايش گفته بازيكنان از فردا تمرينات خود را اغاز مي كنند!
مگر بازيكنان مشخصند؟ايا قرار است با همان بازيكنان فصل گذشته كار را پيگيري كنيم؟
به راستي چه اتفاقي در اين يك هفته افتاد كه حرف هاي صفايي 180درجه تغيير كرد؟؟؟؟؟
در اينصورت ايا مي توان اميدي به پيام 89داشت؟؟؟؟؟؟؟
==================
مديرعامل باشگاه پيام خراسان: سرمربي تيم پنج‌شنبه انتخاب مي‌شود
مشكل تعليق باشگاه تا هفته آينده حل خواهد شد
مديران قبلي باشگاه اين بدهي‌ها را برجاي گذاشته‌اند
مالك و مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: مشكل تعليق باشگاه را تا هفته آينده حل خواهم كرد.
محمود صفايي افزود: هنوز تعليق باشگاه توسط فدراسيون فوتبال به ما اعلام نشده است، اما رييس هيات فوتبال اين مساله را تاييد كرد و تا هفته آينده اين مشكل حل خواهد شد.
وي ادامه داد: رضايت اغلب شاكيان باشگاه گرفته شده است و مبلغي در حدود 300 ميليون تومان باقي مانده است كه با صحبتي كه با رييس هيات فوتبال استان داشتم، وي با توافق با شاكيان با مبلغي در حدود 150 ميليون تومان رضايت آن‌ها را جلب خواهد كرد و تيم رفع تعليق مي‌شود.
صفايي تاكيد كرد: اين بدهي‌ها متعلق به دوره رضاخاني است، مديران قبلي باشگاه اين بدهي‌ها را برجاي گذاشته‌اند اما من متعهد به پرداخت آن‌ها هستم و اين كار را انجام خواهم داد.
وي افزود: شاكيان باقي مانده شامل چند بازيكن و تعدادي از مربيان از جمله عباس چمنيان و سرپرست سابق باشگاه است.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي در خصوص وضعيت هيات مديره اين باشگاه نيز به ايسنا گفت: اولين جلسه هيات مديره پنج‌شنبه هفته جاري برگزار خواهد شد.
وي تصريح كرد: احكام اعضاي هيات مديره توسط هاشم حسيني، رييس هيات فوتبال استان نوشته شده است و در جلسه‌اي كه روز پنج‌شنبه هفته جاري برگزار خواهيم كرد، اعضا احكام را امضا مي‌كنند و اولين جلسه رسمي را برگزار خواهيم كرد.
وي در خصوص شايعات مبني بر درخواست اعضاي هيات مديره براي به امضا رسيدن احكامشان توسط استاندار خاطرنشان كرد: چنين چيزي صحت ندارد و اعضاي هيات مديره گفته بودند كه احكام بايد توسط مالك باشگاه به امضا برسد كه در جلسه پنج‌شنبه اين موضوع بررسي مي‌شود.
صفايي در خصوص آخرين وضعيت سرمربي و بازيكنان تيم اظهار داشت: سرمربي تيم در جلسه پنج‌شنبه هفته جاري انتخاب و معرفي خواهد شد و قصد نداريم تغيير چنداني در تركيب تيم بدهيم و بازيكنان نيز از فردا تمرينات خود را زير نظر رضا صاحبي، مربي تيم آغاز خواهند كرد.

هیچ نظری موجود نیست: