۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

رضا صاحبي:هرچه دارم از پيام است

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: بي انگيزگي مهمترين عامل نتايج ضعيف پيام در انتهاي مسابقات ليگ دسته اول بود.
رضا صاحبي در خصوص شكست تيمش در مقابل تيم سپاهان نوين اصفهان در آخرين هفته رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور در مشهد، تصريح كرد: بازي را مانند دو بازي قبل خوب شروع كرديم و به گل نيز دست يافتيم اما اشكالي كه در چند بازي آخر فصل در تيم بود در اين بازي نيز به وجود آمد و با اينكه از حريف پيش بوديم اما در نهايت بازي را واگذار كرديم كه دليل اصلي اين مشكل بي‌انگيزگي تيم است.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در خصوص داوري ديدار تيمش در مقابل سپاهان نوين گفت: صحبت كردن و اعتراض به داوري در فوتبال ما تبديل به يك اپيدمي شده است و همه در مورد آن اظهار نظر مي‌كنند و من اگر اعتراضي انجام دهم مي‌گويند چون باخته است اعتراض مي‌كند.
وي افزود: داوري‌هاي ليگ دسته اول را هيچ كس دنبال نمي‌كند و نظارتي بر آن نيست، داور در اين ديدار يك پنالتي براي ما نگرفت كه مي‌تواست سرنوشت بازي را عوض كند، ضمن اينكه در محاسبه وقت اضافه و گرفتن خطاها دچار اشتباه مي‌شد.
صاحبي تصريح كرد: از زماني كه تيم را در اختيار گرفتيم از دو بازي خارج از خانه و يك بازي خانگي تنها يك امتياز كسب كرديم و اين در شرايطي بود كه ديگر اميدي براي صعود از ليگ نداشتيم و بازيكنانم انگيزه‌اي براي ادامه كار نداشتند.
وي افزود: پس از جدايي داوود مهابادي از تيم، چند بازيكن تيم رضايت نامه گرفتند و از تيم جدا شدند و ديگر كفگيرمان به ته ديگ خورد، براي بازي در مقابل سپاهان نوين به دليل كمبود بازيكن و مصدوميت چند بازيكن ليست 18 نفره تيم پر نشد و هيچ كس را براي تعويض كردن در اختيار نداشتم.
وي ادامه داد: در اين مدت هر كاري كردم تا انگيزه و بازيكنان به وجود بيايد اما ناموفق نبودم، فوتبال تنها در بازي و تمرين خلاصه نمي‌شود و شرايط روحي و رواني نيز تاثير بسيار زيادي دارد، اما اين سه بازي تجربه خوبي در مربيگري براي من بود.
صاحبي در خصوص وضعيت نيمكت تيم پيام در فصل آينده بازي‌هاي ليگ دسته اول فوتبال كشور، تصريح كرد: قراردادم با پيام به اتمام رسيده است، در اين چند وقت نيز گزينه‌هاي زيادي براي هدايت تيم مطرح شده است اما منتظر تصميم باشگاه هستيم تا ببينيم سياست باشگاه براي فصل آينده چيست و آيا تيم براي صعود بسته خواهد شد.
وي افزود: من فوتبالم را مديون پيام هستم و هر چه دارم از پيام است و اگر مسوولان باشگاه بخواهند باز هم حاضرم به اين تيم خدمت كنيم.

هیچ نظری موجود نیست: