۱۳۸۹ تیر ۲۶, شنبه

نادر دست نشان دليل چرخش 180درجه اي صفايي؟

در جلسه جديد هيئت مديره در رابطه با سرمربي تيم صحبت شده و در پايان هم صفايي عنوان كرده كه نادر دست نشان و كاظم غياثيان به فهرست 3 نفره كانديدها اضافه شده اند.
با اين اوصاف مي توان اينطور تصور كرد كه فرد اصلي تعيين كننده سرمربي(كه براي ما نيز ناشناخته است)با شنيدن ماجراهاي دست نشان و نفت تهران با سازمان ليگ و جداشدن دست نشان از نفت تهران اين فرصت را از مديرعامل گرفته تا با او بر سر امدن به پيام مذاكره كند.
چراكه صفايي از قبل نظرش روي چمنيان بود و همين تصميم را هم داشت كه او را به عنوان سرمربي پنج شنبه هفته گذشته اعلام كند ولي گويا اكثريت هيئت مديره با اين نظر مخالف بوده اند.
در مورد دست نشان بايد گفت مربي بسيار خوب و با دانشي است كه در سطح ليگ دسته يك بي شك بي همتاست و اگر شرايط بر وفق مرادش باشد به راحتي مي توان تيمش را ليگ برتري كند.
از طرف ديگر در تماسي كه با نادر دست نشان داشتيم در سال گذشته و علاقه طرفداران پيام براي بازگشتش به تيم را به او گفتيم وي اعلام كرد كه خودم نيز علاقه مند به حضور مجدد در پيام هستم و اگر شرايط مهيا شود حتما به سبزپوشان اضافه خواهم شد!
===================
افزوده شدن دست‌نشان و غياثيان به گزينه‌هاي سرمربيگري پيام؛
"صفايي" مديرعامل باقي ماند؛ "اسدالهي" رييس هيات مديره شد
در جلسه شب گذشته هيات مديره باشگاه پيام خراسان انتخاب مديرعامل و رييس هيات مديره باشگاه انتخاب شدند.
محمود صفايي، مالك باشگاه پيام خراسان رضوي در رابطه با اين جلسه اظهار داشت: در اين جلسه با راي‌ اعضاي هيات مديره بنده به عنوان مديرعامل باشگاه همچنان به فعاليت خود ادامه خواهم داد.
وي افزود: همچنين در اين جلسه غلامرضا اسدالهي، نماينده مردم تايباد و تربت جام در مجلس به عنوان سخنگو و رييس هيات مديره انتخاب شد.
صفايي در خصوص وضعيت سرمربيگري تيم فوتبال پيام خاطرنشان كرد: در خصوص انتخاب سرمربي به جمع بندي نهايي نرسيديم و قرار شد تا آخر هفته جاري گزينه‌هاي موجود را بيشتر بررسي كنيم.
وي ادامه داد: علاوه بر سه گزينه قبلي براي سرمربيگري كه شامل خداداد عزيزي، عباس چمنيان و رمضان شكري بودند، نادر دست‌نشان و كاظم غياثيان نيز به جمع گزينه‌هاي هيات مديره افزوده شدند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما كه هنوز فوتبال خراسان رو همراهي مي كنين
مطمئنا پيام عزيز با نادر دست نشان نتيجه مني گيره