۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

ماجراي مصاحبه هاي جنجالي صفايي همچنان ادامه دارد

محمود صفايي مالك كنوني باشگاه پيام در چندماه گذشته مدام از تا اخر بودن با پيام دم مي زد و مي گفت تنها هدفش صعود پيام به ليگ برتر است ولي حالا به زيبايي هرچه تمام تر مي گويد اگر اقايان(كه هويت اينان براي ما هم به طور كامل مشخص نيست)بدهي ها را ندهند تيم را زمين مي گذارم!!! انگار پيام هندوانه است كه ان را زمين بگذارند
جناب صفايي با اين وضعي كه در پيش گرفته اند پس فردا احتمالا مي گويند اگر اقايان به من ماهي 8 ميليارد حقوق ندهند بابت مالكيت پيام تيم را زمين مي گذارم!
خلاصه ببينيند و بشنويد از وضعيت مثلا سامان يافته پيام فوتبالي كه اين باشد از سامان پذيرفته ترين تيمش بيش از اين نمي شود انتظار داشت!
و اتگار هيچ كسي نيست كه به ما بگويد اگر صفايي موقع تعليق ها دست گدايي به سمت استاندار و شهردار دراز مي كند و اكنون از اينكه داوري به او كمك مالي نكرده ناراحت است و همچنين حقوق بازيكنان فصل پيش را فقط تا حدود 20درصد را پرداخت كرده پس به چه چيز او تيم را داده اند؟ايا رقصش قشنگ بوده يا ريشش بلند؟
و بعد جالب اينجاست كه اين اقا مي گفتند مربي اي مي اورم كه حاشيه اش صفر باشد!!!!!!!!!و باز هم كسي نيست كه بگويد تو كه خودت خداي حاشيه اي اول خودت به تيم حاشيه تزريق نكن بعد به دنبال زدودن حاشيه از اطراف تيم باش
اين اقا جداي از اين موارد نمي تواند يك مصاحبه درست و حسابي كند و مانند نادانان هردفعه مصاحبه مي كند بايد چند نفر بيايند و مصاحبه هايش را جمع و جور كنند ان از اتهامات درشتي كه به برگي زر و حنطه زد و بلافاصله مدير روابط عمومي وقت قضيه را جمع كرد اين هم از مصاحبه پيرامون داوري و حسيني كه باز جهان پناه با لوث ترين بهانه يعني شوخي ان را مي خواهد جمع و جور كند
فقط مي توان كساني را كه فوتبال خراسان سرافراز را به اين روزگار انداختند به خدا واگذار كرد
=
کمک خواستن از داوري توقع خنده داري است!
صفايي: چمنيان نيم فصل فرصت دارد
محمود صفايي مالک و مديرعامل باشگاه پيام پس از حدود 2 هفته از انتخاب سرمربي جديد تميش درخصوص حاضر نشدن افشين داوري در جلسه آخر هيأت مديره باشگاه که به انتخاب چمنيان انجاميد و نيز آينده کادر فني پيام گفت: آقاي داوري در روز انتخاب سرمربي به شکل عجيبي مسافرتي را در پيش گرفتند که ما نفهميديم به کدام مقصد و به چه منظوري بود. ايشان مخالف انتخاب چمنيان بودند و به همين خاطر نيز وقتي انتخاب آقاي چمنيان مسجل شد ايشان حضور در جلسه بعد را به بهانه سفر کنسل کردند. وي درادامه و درباره کمک مديرکل تربيت بدني با پيام گفت:با توجه به اتفاقاتي که در روز انتخاب سرمربي افتاد اين توقع خنده داري است که ما منتظر کمکهاي ايشان به پيام باشيم. به هر حال ما حرف جمعي هيات مديره را گوش کرده ايم و اميدوارم تاوان آن را ندهيم. صفايي با طرح اين موارد همچنين در خصوص مهلتي که پيام به سرمربي جديدش داده گفت: با تمام احترامي که براي توانايي فني و ارزشهاي اخلاقي چمنيان قائل هستم اميدوارم ايشان بتواند ما را با برطرف شدن مشکلات وارد ليگ شديم راهي ليگ برتر کند اما اگر تيم تا نيم فصل آنطور که بايد نتيجه نگرفت ديگر پاي ايشان صبر نخواهيم کرد. مالک باشگاه پيام درپاسخ به اين سوال که سرنوشت تعليق باشگاه به کجا رسيد؟ اظهار داشت : موضوع خيلي حاد است و اميدوارم دوستاني که آن روز با قول کمک به من اين تيم را به بنده فروختند اکنون پاي حرفهاي خود باشند والا نمي توانم بيش از اين با فروختن املاکم ضرر کنم(!). اصلا شوخي ندارم اگر تا هفته دوم به ما کمک نکنند تيم را زمين مي گذارم.
==
صفايي شوخي كرده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جهان‌پناه: داوري از باشگاه پيام حمايت‌هاي ويژه‌اي مي‌كند
قائم‌مقام باشگاه پيام گفت: تربيت‌بدني استان خراسان رضوي حمايت‌هاي ويژه‌اي از باشگاه پيام انجام مي‌دهد.
احمد جهان‌پناه درخصوص وضعيت تيم فوتبال پيام اظهار داشت: بازيكنان تمرينات خود را زير نظر عباس چمنيان آغاز كرده‌اند و خود را براي حضور در ليگ دسته اول آماده مي‌كنند. سرمربي در حال حاضر مشغول گرفتن تست از بازيكنان مختلف است.
وي در مورد تيتر يكي از روزنامه‌ها مبني بر اينكه صفايي اعلام كرده افشين داوري از باشگاه پيام به علت انتخاب عباس چمنيان حمايت نمي‌كند؛ خاطرنشان كرد: صفايي با خبرنگار اين روزنامه درد و دل و شوخي كرده است و مسئولان باشگاه معتقد به حمايت داوري هستند و در چند سال اخير تربيت‌بدني استان حمايت‌هاي ويژه‌اي از باشگاه پيام كرده است.
قائم‌مقام باشگاه پيام عنوان كرد: حمايت‌هاي داوري در حدي بود كه برخي وي را به اين موضوع متهم كردند كه مسئولان پيام روي او نفوذ دارند. صفايي به شوخي به خبرنگار اين روزنامه گفته بود به علت مخالفت داوري با حضور چمنيان حمايت‌هاي تربيت‌بدني نيز قطع خواهد شد، در حالي كه اين چنين نيست و همه مسئولان بر حمايت‌هاي داوري و هاشم حسيني، رئيس هيأت فوتبال استان صحه مي‌گذارند و از آنها تشكر مي‌كنند.

هیچ نظری موجود نیست: