۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

صفايي از خود دفاع كرد

صفايي: مسئولان استان تنها حرف مي‌زنند
تا‌کنون يک ميليارد و چهارصد و پنجاه هزار تومان براي پيام خرج کرده‌‌ام و از استانداري نيز هيچ مبلغي دريافت نکرده‌ام اما اگر اوضاع به همين منوال بخواهد پيش برود، اين تيم را واگذار خواهم کرد. محمود صفايي مالک و مديرعامل باشگاه پيام خراسان با اعلام اين مطلب به خراسان گفت: «از زماني‌که اين تيم را تحويل گرفته‌ام وعده و قول‌هاي بسيار زيادي را شنيده‌ام اما به هيچ‌يک از آن‌ها عمل نشده است و من هم ديگر تحمل اين کارها را ندارم. اگر مسئولان استان نمي‌خواهند به تيم ما کمک کنند پس نبايد هيچ توقعي هم از ما داشته باشند که بخواهيم به ليگ برتر صعود نماييم. اگر آن‌ها معتقد هستند که تيم خصوصي است من از همين فردا تمرين‌هاي تيم را تعطيل خواهم کرد و همه بازيکنان را به خانه‌هاي‌شان مي‌فرستم.» وي که با خراسان گفت‌وگو مي‌کرد، در ادامه گفت: «من از اين باشگاه تنها يک شماره ثبتي دارم و هيچ چيز ديگر ندارم. همه مسئولان استان تنها حرف مي‌زنند و ريالي هم براي تيم استا‌ن‌شان دست به جيب نمي‌شوند. از طرف ديگر انتظار دارند که تمام مخارج را هم خود بنده تقبل نمايم و تيم هم نتيجه بگيرد.» صفايي درخصوص وضعيت تعليق اين باشگاه و شکايت چمنيان سرمربي اين تيم نيز اظهار داشت: «چمنيان به عنوان سرمربي تيم انتخاب شده است و بايد شکايتش را پس بگيرد تا بقيه هم با پيروي از او اين کار را انجام دهند و پيام از تعليق دربيايد. اگر ايشان اين کار را انجام ندهد مجبور هستم تصميم‌هاي ديگري بگيرم.»

هیچ نظری موجود نیست: