۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

شريفي خبر داد/پيام و ابومسلم در خطر سقوط به دسته 2

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: باشگاه‌هاي بدهكار اگر نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام نكنند در معرض سقوط به دسته پايين‌تر قرار خواهند گرفت.
مجتبي شريفي افزود: از اين پس باشگاه‌هايي كه داراي بدهي باشند براي پرداخت بدهي‌هايشان ضرب‌الاجل تعيين خواهيم كرد و در صورتي كه در زمان تعيين شده نسبت به پرداخت بدهي‌هاي خود اقدام نكنند سه امتياز منفي در پرونده آن‌ها درج خواهد شد که باشگاه‌هاي ابومسلم و پيام فعلا تعليق هستند و اگر نسبت به پرداخت بدهي‌هايشان اقدام نکنند، شامل اين تنبيه خواهند شد.
وي ادامه داد: تيمي كه داراي 9 امتياز منفي باشد به سقوط به يك دسته پايين‌تر از دسته‌اي كه در آن حضور دارد محروم خواهد شد و هيچ فرقي بين باشگاه‌هاي بزرگ ليگ برتري و باشگاه‌هاي ليگ‌هاي ديگر وجود ندارد و اين قانون براي همه اعمال خواهد شد.
رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه خبر اعلام شده در مورد منشوري بودن "ع.ح" صحت دارد؟ اظهار داشت: قرار بر اين شده است كه در فدراسيون فوتبال تنها هيات رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي بررسي‌هاي لازم را در خصوص افراد انجام دهد و اگر به دلايلي دست يافت آن را به كميته انضباطي جهت صدور راي بفرستد اما اعلام منشوري بودن افراد به آن‌ها بر عهده اين هيات است و من نمي‌توانم در اين خصوص اظهار نظر کنم.
وي در ادامه در خصوص وضعيت تعليق تيم فوتبال ابومسلم گفت: اين تيم همچنان تعليق است و حكم جديدي در اين خصوص صادر نشده است.
شريفي در خصوص حكم پرونده مالكيت اين باشگاه نيز عنوان كرد: در حال حاضر آقايان شفق و بني‌اسد مدعيان مالكيت باشگاه آن را به مديريت استان خراسان واگذار كرده‌اند و در حال حاضر نيز هر تصميمي كه مديران استان بگيرند درست است.

هیچ نظری موجود نیست: