۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

صفايي:براي خروج پيام از تعليق هيچ كاري نمي كنم!!

«تا زماني که ابهامات بدهي‌هاي پيام روشن نشود من به عنوان مالک و مدير‌عامل باشگاه هيچ مسئوليتي در اين ارتباط ندارم و خود استانداري يا اشخاصي که پيش از من مدير‌عامل بوده‌اند، بايد اين بدهي‌ها را پرداخت نمايند.»
محمود صفايي مالک و مديرعامل باشگاه پيام با اشاره به تعليق اين باشگاه توسط کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به ايرنا اظهار داشت: «تا‌کنون شاکيان باقي‌مانده پيام‌800 ميليون تومان صورت ارائه کرده‌اند که به عنوان بدهي باشگاه به آن‌ها پرداخت شود که البته ريز اين بدهي‌ها روشن نيست و مشخص نيست که اين مبالغ دقيقا از کجا گرفته شده و در کجا هزينه شده و تا اين ابهامات روشن نشود بنده هزينه‌اي را پرداخت نمي‌کنم‌. استانداري بايد اين بدهي‌ها را پرداخت نمايد. البته قول‌هايي به ما داده شده‌ که اين بدهي از طرف استانداري، پرداخت گردد و با حکم شوراي عالي سياست‌گذاري از تعليق خارج شود اما تا کنون چيزي محقق نگرديده است. تيم پيام خراسان رضوي براي شهر مشهد است نه من، لذا اگر صعود کند آبرويش براي شهر مشهد است و اگر سقوط کند آبروريزي‌اش از آن کل شهر مشهد است و من از مسئولان مي‌خواهم در اين زمينه کمکم کنند اما اگر تيم را به ليگ برتر نبردم تمام هزينه‌ها را خودم پرداخت مي‌کنم.»
وي گفت: «من يک نفرم و نمي‌توانم يک‌سره از دارايي شخصي خود هزينه کنم چون فوتبال ما سود که ندارد و اگر قرار باشد که به تنهايي اين تيم اداره شود گنج قارون هم باشد تمام مي‌شود لذا بايد مسئولان همه دست به دست هم بدهند و اين تيم را اداره کنند.»
وي خاطر نشان کرد: «تمام يک درصد بودجه دستگا‌ه‌هاي دولتي که بايد به ورزش اختصاص يابد به تهران و جاهاي ديگر مي‌رود به طور مثال يک درصد بودجه فولاد نيشابور به تيم ذوب آهن اصفهان مي‌رود تا نايب قهرمان شود و هزار تومانش هم در مشهد خرج نمي شود. سه ميليارد تومان سهم يک درصد بودجه ورزش فولاد نيشابور است که نصفش را براي خودش هزينه مي‌کند و نصف ديگرش را به ذوب آهن اصفهان مي‌دهد آيا اين واقعا درد نيست؟ اصلا قانونش اين است که در استان هزينه شود اما مي‌گويند دستور وزير است ولي مگر وزير مي‌تواند دستور دهد و قانون را عوض کند؟ اين در حالي است که بچه‌هاي باشگاه‌هاي خراسان رضوي نان ندارند بخورند. يک درصد بودجه ورزش ايران خودروي خراسان رضوي بين سه تا چهار ميليارد تومان مي‌شود که همه به تهران مي‌رود اما کسي نيست که بپرسد چرا؟70 ميليارد تومان سهم يک درصد بودجه ورزش صنايع استان خراسان رضوي است که مستقيم به حساب تربيت بدني مرکز مي‌رود.»

هیچ نظری موجود نیست: