۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

علي جنطه:تا پايان بازي با تربيت صبر مي كنم

سرمربي پيام گفت: اگر مشکلات مالي تا پايان تعطيلات نيم فصل حل نشود، از تيم جدا خواهم شد.
علي حنطه، در خصوص وضعيت تيم پيام و کسب جايگاه دوم در نيم فصل ليگ دسته اول اظهار داشت: در اول فصل برخي سنگ اندازي ها، پيام را زنگ تفريحي براي تيمها اعلام کردند، اما خوشبختانه با تلاش مديريت و مالک تيم توانستيم با حداقل هزينه بهترين نتيجه را کسب کنيم.
وي ادامه داد: تاکنون بازيکنان و کادر فني تلاش خود را انجام داده اند و از هم اکنون بايد مسؤولان حمايتهاي مالي خود را انجام دهند. بايد تلاش دوطرفه باشد و نمي توان فقط از بازيکنان و کادر فني انتظار داشت.
سرمربي پيام افزود: بازيکنان پيام تاکنون 15 درصد قرارداد خود را دريافت کرده اند و به دلايل خاص 15 درصدي که قرار بود با قرار گرفتن در رده هاي اول تا سوم به بازيکنان تعلق گيرد، پرداخت نشده است.
وي با بيان اين مطلب که طبق صورت جلسه اي که مسؤولان باشگاه در نظر گرفتند، با قرار گرفتن تيم در رده اول تا سوم اردويي را در امارات برگزار خواهيم کرد، تأکيد کرد: هم اکنون نيز تمهيدات لازم صورت گرفته است و تيم از 8 بهمن ماه به مدت يک هفته در باشگاه ايرانيان اردويي را برگزار خواهد کرد و با 2 تيم باشگاهي امارات رقابت مي کند.
حنطه در مورد ارسال نامه کميته انضباطي به باشگاه پيام مبني بر اينکه در صورت عدم پرداخت بدهي بازيکنان، تيم تعليق خواهد شد، خاطرنشان کرد: پيام نياز به حمايت بيشتري دارد و تاکنون فقط استاندار با تيم همراه بوده است و اين کافي نيست. هر شهرستان ديگري چنين تيمي داشته باشد، حمايتهاي شديدي خواهد کرد تا بتواند به ليگ برتر صعود کند.
وي افزود: من دو بازي معوقه را با تيم پيام خواهم بود و اگر مشکلات مالي تيم تا پايان تعطيلات نيم فصل حل نشود از اين تيم جدا مي شوم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

متشکریم بابت اطلاع رسانی اخبار باشگاه پیام توسط شما دوست عزیز

محمد جواد گفت...

سلام همشهری ،خیلی به وقته به ما سر نمیزنی؟!امسال اوضاع فوتبال شهر از همه سال ها افتضاح تره،سال دیگه مشهد با این همه دبدبه و کبکه هیچ تیمی تو لیگ نداره!

ناشناس گفت...

با سلام من از آقای حنطه برادرانه خواهش میکنم که موضوع مربوط به همتی و بازیکنان برگشتی را مشخص کند در غیر اینصورت موضوع در برنامه نود مطرح خواهد شد و عملا رسانه ای خواهد شد