۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

شاه مهره دفاع پيام تا پايان فصل محروم شد!!!!!!

مدافع تيم پيام خراسان رضوي تا پايان فصل از حضور در تمرينات اين تيم منع شد.
منصور جماليان مدافع تيم فوتبال پيام خراسان رضوي طي حكمي از سوي كميته انضباطي اين باشگاه با كسر 50 درصد از مبلغ قراردادش جريمه و از حضور در تمرينات پيام تا پايان اين فصل از رقابت‌هاي ليگ دسته اول منع شد.
علي صلاحي، مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي با تاييد اين خبر در خصوص دلايل اخراج جماليان از تيم به ايسنا گفت: جماليان به علت بي انضباطي هايي كه از اول فصل داشته است و علي رغم تعهدات كتبي اش مبني بر رعايت قوانين و موازين باشگاه در دو بازي اخير، باز هم بي انضباطي‌هايش را تكرار كرده، از سوي كميته انضباطي باشگاه جريمه و از حضور در تمرينات محروم شده است و اگر اعتراضي به حكم داشته باشد، توسط كميته استيناف بررسي خواهد شد.
وي موارد تخلف اين مدافع را 9 موضوع اعلام كرد و عنوان داشت: يكي از موارد تخلف وي داشتن تلفن همراه در شب قبل از بازي ها در اردوهاي تيم بود كه پس از اذان مغرب تلفن همراه بازيكنان توسط مسوولان باشگاه جمع مي شد اما وي دو تلفن همراه داشته كه تنها يكي از آنها را به مسوولان تحويل داده است.
صلاحي ادامه داد: يكي ديگر از موارد تخلف وي حضور در اردو با لباس شخصي و گوش نكردن به تذكرات مسوولان بوده و در تمرينات نيز تمرد و تظاهر به مصدوميت و بيماري مي‌كرد.
وي با اعلام اينكه شب قبل از بازي با كاوه تهران از وي به اتاق مديريت دعوت كرديم تا براي حل مشكل شخصي‌اش به وي كمك كنيم، افزود: نامه سرمربي تيم به مدير عامل مبني بر پرداخت چه مقدار از قرارداد هر بازيكن بنا به عملکرد هر کدام در تيم، روي ميز مديريت بوده كه جماليان آن را ديده و با خبر رساني و شايعه پراكني در بين بازيكنان، لطمه‌ روحي بزرگي به تيم در شب قبل از بازي وارد كرده بود در حالي كه ما براي كمك به حل مشكلش وي را به اتاق دعوت كرده بوديم.
مديرعامل باشگاه پيام در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمال بخشيدن وي و بازگشتش به تمرينات وجود دارد، گفت: اگر وي تمريناتش را به صورت انفرادي دنبال كند و رفتارش تا نيمه هاي فصل نشان بدهد كه تغيير كرده و سرمربي به جهت فني به وي نياز داشته باشد، شايد در مورد حكم او تجديد نظر شود هرچند با توجه به شناختي كه از او پيدا كرده ام، مي دانم كه نمي تواند اين رفتارها را از خود دور كند و اين ويژگي ها در ذات اوست اما راه به طور كامل به روي وي بسته نيست.
وي اظهار داشت: در دفعات پيش كه سرمربي تيم او را از حضور در تمرينات منع كرد، به صورت شفاهي او را محروم كرده بود اما وقتي كتبا اين مساله را به كميته انضباطي باشگاه اعلام كرد، باشگاه درباره اين مدافع تصميم گرفت و حكم كتبي اعلام شد.
صلاحي در خصوص شايعات پيرامون باشگاه مبني بر همكاري با كاظم غياثيان، بيان كرد: هيچ صحبتي با غياثيان نداشته ايم و اين شايعات را به شدت تكذيب مي‌كنم؛ قرارداد ما با حنطه سه ساله است و قصد قطع همكاري با وي را نداريم.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

كبوتري كه به جرم رنگ قرمزش ، بدست استقلالي ها كشته شد (عكس)

http://forum.p30world.com/showthread.php?t=381490

Unknown گفت...

 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.