۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

مصاحبه هاي سرمربي هاي دوتيم پس از بازي

سرمربي كاوه:يك گل به تيم پيام امام رضا هديه كرديم!
سرمربي تيم فوتبال کاوه تهران پس از شکست تيمش در مقابل پيام خراسان گفت: اشتباهات فردي کمر تيم را شکاند.
احد خداداد در جمع خبرنگاران افزود: خريدن بازيکن مانند خريدن ميوه است، يعني بازيکنان درهم خريده مي‌شوند و ممکن است در ميان آنان بازيکنان ضعيف هم وجود داشته باشند و ما امروز بازي را بر روي اشتباهات فردي بازيکنان واگذار کرديم.
وي ادامه داد: ما در بازي امروز بر روي اشتباه بازيکن خودي در واقع يک گل به تيم فوتبال پيام امام رضا (ع) هديه کرديم.
خداداد خاطر نشان کرد: در بازي هفته قبل در جام حذفي در مقابل پيام خراسان پاي يکي از بازيکنان تيم شکست و دو بازيکن تاثيرگذار ديگر تيم هم به دليل مصدوميت در اين بازي حاضر نبودند اما اين نمي‌تواند دليل موجهي براي شکست باشد.
وي ادمه داد: در اين بازي موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم اما در تيم ما تمام کننده وجود نداشت و ما نتوانستيم از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده کنيم.
سرمربي تيم فوتبال کاوه تهران در خصوص تيم پيام نيز گفت: پيام تيم خوبي دارد که به خوبي مي‌تواند دفاع کند، آمار گل‌هاي خورده اين تيم در خانه بسيار پايين است و گلزني به آن در مشهد کار بسيار سختي است.
خداداد با اشاره به اعتراضات هواداران و کادر فني تيم فوتبال پيام به داوري بازي، تصريح کرد: کار داور در اين بازي چندان ضعيف نبود اما گاهي آدم‌هايي به داوري اعتراض مي‌کنند که هيچ چيزي در مورد قوانين داوري فوتبال نمي‌دانند.
===================
علي حنطه:داوري ها همچنان ضعيف است
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان پس از پيروزي تيمش در مقابل تيم فوتبال کاوه تهران گفت: حريف را به خوبي مي‌شناختيم، اين پيروزي چندان دور از انتظار نبود.
علي حنطه در جمع خبرنگاران افزود: تيم صنعتي کاوه را پس از شکست هفته قبل در جام حذفي به طور کامل آناليز کرده بوديم و شناخت کاملي از آنها داشتيم و اين پيروزي نتيجه يک آناليز درست از ديدار قبلي ما در جام حذفي بود.
وي ادامه داد: هر چند در ديدار هفته گذشته در جام حذفي با تيم دوم خود رفته بوديم، اما تمام بازيکنان تيم کاوه را آناليز کرده بوديم و به خوبي از نقاط قوت و ضعف تيم کاوه آگاه شده بوديم.
حنطه با انتقاد از داوري ديدار تيمش در مقابل کاوه تهران تصريح کرد: حرف‌هاي زيادي خطاب به مسعود عنايت، رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال بابت گل دوم تيمم که داور آن را مردود اعلام کرد دارم و از او مي‌خواهم در کنار توجه به داوران به کمک داوران نيز توجه خاصي بشود.
وي افزود: با وجود تمام انتقادها و اعتراض‌هايي که به داوري بازي داشتم، در انتهاي بازي روي داور و کمک‌هايش را بوسيدم، اما حقيقت اين است که اشتباهات امروز، در شان چنين داوري نبود.

هیچ نظری موجود نیست: